بازدید 10345
۱
حاشیه

بازیکنی که داور را با کارت قرمز اخراج کرد!+ عکس

خودِ «صالح دورسین» بعد از این کار از زمین مسابقه اخراج شد اما حالا اعتراضِ نمادین این فوتبالیست؛ بیشتر از پیروزی خفیف گالا در ترکیه موردتوجه قرار گرفته است. صالح دیشب همان کاری را کرد که بیشتر بازیکنان فوتبال حداقل یک بار در دوران بازی آرزویش را داشته اند.
کد خبر: ۵۶۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 22 February 2016

چند ماه بعد از زندانی‌شدن گروه داوری در ورزشگاه ترابوزان به گناه سوت‌زدن علیه این تیم؛ حالا این باشگاه با یک شیوه عجیب دیگر به داوری که چهار بازیکنش را اخراج کرده بود، اعتراض کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پنالتی- اخراج بحث‌برانگیز داور مسابقهِ حساس گالاتاسرای وترابوزان‌اسپور به سودِ گالا در شرایطی که مسابقه با تساوی یک- یک دنبال می‌شد؛ عصبانیتِ شدید بازیکنان تیم آبی‌پوش را به همراه داشت. داور، لوئیس کاوانادا را از زمین اخراج کرد تا بازیکنان ترابوزان که از سوت‌های او به ستوه آمده بودند؛ به طرفاش هجوم ببرند. مرد شماره 24 ترابوزان در یک لحظه کارت قرمز داور را که روی زمین افتاده بود، قاپید و با گرفتن آن مقابل صورت داور بازی، از او خواست تا از زمین مسابقه بیرون برود!

طبیعتا با این ژست منحصربه فرد؛ خودِ «صالح دورسین» نیز از زمین مسابقه اخراج شد اما حالا اعتراضِ نمادین این فوتبالیست؛ بیشتر از پیروزی خفیف گالا در ترکیه موردتوجه قرار گرفته است. صالح دیشب همان کاری را کرد که بیشتر بازیکنان فوتبال حداقل یک بار در دوران بازی آرزویش را داشته اند.

پیش از او، اوزر هورماچی کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و لحظاتی بعد آیکوت دمیر بازیکن بعدی بود که در دقیقه 69 از بازی اخراج شد. اینهمه اخراج نزدیک بود ترابوزان را به زیر هفت نفر در مسابقه رسانده و بازی را سه بر صفر به سود گالا تمام کند.

بازیکنی که داور را با کارت قرمز اخراج کرد!+ عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمش گرم. ایول داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها