بازدید 9555

دل پیرو، آنری، پویول و رائول خرداد ۹۵ در تهران!+ عکس

تیم منتخب ستارگان جهان قرار است برای برگزاری یک بازی دیگر دوباره به ایران سفر کنند.
کد خبر: ۵۶۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 22 February 2016
 خردادماه ۹۵ قرار است دوباره تیم منتخب ستارگان به تهران سفر کند و البته علاوه بر بازیکنانی که امسال به ایران آمدند، چهار بازیکن بزرگ دیگر به تهران خواهند آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، ناتان قبادی هماهنگ کننده سفر ستارگان به ایران در این باره گفت: اواسط خرداد تيم ستارگان جهان دوباره به ايران سفر مي كنند و به دليل استقبال مردم فوتبالدوست ايران عزيز، اين بار با رايزني هایی که انجام شده است، الساندرو دل پيرو،تیري آنري، کارلس پويول و رائول گونزالس به ليست بازیکن تیم منتخب ستارگان جهان اضافه شده اند. البته برای جذاب شدن چند باريكن ديگر هم از برزيل، آلمان و چند بازیکن آفریقایی که ستاره بوده اند، در لیست بازیکنان تیم منتخب جهان حضور دارند.

دل پیرو، آنری، پویول و رائول خرداد ۹۵ در تهران!+ عکس

وی ادامه داد: براي قطعي شدن تاريخ به زودي دو تن از بازيكنان به ايران سفر مي كنند تا بین شهرهای اصفهان و تبريز و تهران نسبت به امكانات و شرايط .یک شهر را انتخاب كنند. تيم ستارگان در تاريخ ١٨ فوريه به لاس وگاس سفر كرده است و ستارگان بازي دوستانه اي رو در روز ٢٠ فوريه انجام دادند.

ناتان قبادی تاکید کرد: اين بازي همچون سال گذشته با مديريت و اجراي باشگاه ورزشي هنرمندان انجام خواهد شد و به موقع درباره تاریخ دقیق بازی و لیست بازیکنان ایرانی حاضر در لیست اطلاع رسانی خواهد شد. ترجیح ما بر این است که این بازی قبل از شروع بازیهای یورو ۲۰۱۶ انجام شود. در چند وقت اخیر با سفرهایی که به اسپانیا داشته ام با بازیکنان مذاکره کرده ام.

 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری