بازدید 4979

دستگیری اعضای باند جعل اسناد پلاک خودرو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری باند 9 نفره جعل اسناد پلاک خودرو در شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 22 February 2016
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری باند 9 نفره جعل اسناد پلاک خودرو در شهر کرمان خبر داد.

دادخدا سالاری در گفت وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به دستگیری اعضای باند جعل اسناد پلاک خودرو در شهرکرمان اظهارکرد: طی گزارشات واصله از مرکز تعویض پلاک کرمان مبنی بر مشاهده چهار سند وکالت جعلی در خصوص تعویض پلاک، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان  افزود: تحقیق پیرامون افرادی که مبادرت به سفارش سند جعلی به اشخاص وابسته به باند جعل اسناد می نمودند جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و افراد جاعل صورت گرفت و در همین رابطه9 متهم که دو نفر از آنها خانم هستند، شناسایی و  دستگیر شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: در بازرسی های انجام شده از منازل متهمین سه عدد مهر فلزی برجسته مربوط به دفتر اسناد رسمی،تعداد قابل توجهی مهر ژلاتینی مربوط به افسر کارشناس مرکز تعویض پلاک کرمان و مهر اداره ثبت احوال کرمان کشف شد.

دادخدا سالاری افزود: دو متهم دیگر که کامل کننده این سلسله اقدامات در خصوص ویرایش اسناد جعلی و تایپ در فرمت مخصوص بوده دستگیر و در این رابطه یک عدد هارد دیسک رایانه حاوی فایل های ذخیره شده، مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی صنعتی و دست ساز نیز  کشف  وضبط شده است.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی اسناد جعل شده و یا آماده جعل مشتمل بر سه کیف سامسونت از منزل انها نیزکشف شد،گفت: در منزل یکی از متهمین مقادیری مواد مخدر به همراه تجهیزات دریافت از ماهواره نیز کشف شده است.

شایان ذکر است افراد می توانند درصورت شکایت مبنی بر جعل اسناد توسط این باند به شعبه شانزدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار