بازدید 5087

مردم تحت هیچ شرایطی تهران را ترک نکنند

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز جمعه نیاز به تشویق دارد، گفت:‌ باید بدانیم رای ندادن یعنی استمرار برخوردی که با برجام صورت گرفت. اگر می‌خواهیم برجام‌های دیگری در سطح ملی را در کشور تجربه کنیم باید به صحنه بیاییم و به ۳۰+۱۶ رای بدهیم.
کد خبر: ۵۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 22 February 2016
رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات روز جمعه نیاز به تشویق دارد، گفت:‌ باید بدانیم رای ندادن یعنی استمرار برخوردی که با برجام صورت گرفت. اگر می‌خواهیم برجام‌های دیگری در سطح ملی را در کشور تجربه کنیم باید به صحنه بیاییم و به ۳۰+۱۶ رای بدهیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در نشست ائتلاف اصلاح طلبان که با مناسبت گرامیدشت هفته مهندس برگزار شده بود، خود را عضو کوچکی از جامعه مهندسی خواند و گفت: بنده افتخار می‌کنم که یک مهندس هستم.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به اهمیت مهندسین در عرصه توسعه و پیشترفت ایران اشاره کرد و گفت: مهندسین در بحث‌های دفاعی، سد سازی، ساختمان سازی، ICT و بسیاری حوزه‌های دیگر کارهای درخشانی کرده‌اند اما در کنار فعالیت‌های تخصصی‌شان پیشتاز فعالیت‌های سیاسی نیز بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: امید و نشاط با انتخابات ۹۲ به مردم ایران بازگشته است. مردم در جشن پیروزی آقای روحانی نشان دادند که در غیاب نیروهای امنیتی و انتظامی قادرند ظرفیت خودشان را نشان بدهند. جشن سال ۹۲ یک بازی برد-برد بود. علی رغم انتظار برخی اشخاص که به بازی برد- باخت معتقدند ما می‌گوییم بازی برد-باخت در عرصه سیاسی ایران باخت -باخت است.

او افزود: به طور طبیعی استمرار این وضعیت باید در دستور کار جریان‌های سیاسی قرار گیرد به همین خاطر جریان اصلاحات وحدت و اجماع میان جریان حامی دولت و اصلاح طلبان را در دستور کار خود قرار داد و این هدف به تصویب همگان در شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان رسید.

عارف با تاکید براینکه تصمیم بر اجماع با جریان اعتدال گرای حامی دولت یک تصمیم بر پایه اجماع تمامی اعضای شورای سیاست گذاری بوده است، گفت: این یک تصمیم خردمندانه بود که در داخل جبهه اصلاحات به منظور ایجاد فضای آرامش و رونق اقتصادی گرفته شد.

سر لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان با تاکید بر این نکته که تمام سی نفر حاضر در لیست ارزشمندند گفت همه این لیست سر لیست هستند اما به این جهت که هر کالایی نیاز به برند دارد، در حال حاضر بنده برند این فهرست هستم وگرنه سی نفر حاضر در لیست شایستگی‌های بالاتری نسبت به من دارند.

وی به ترکیب سنی و جنسیتی فهرست ائتلاف اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت جوان‌ترین کاندیدا در این فهرست حضور دارد و ۳۰% لیست به بانوان ارزشمند و با سابقه اختصاص یافته است.

عارف خطاب به جامعه مهندسی گفت: حضور مردم در انتخابات آینده نیاز به تشویق دارد. باید بدانیم رای ندادن یعنی استمرار برخوردی که با برجام صورت گرفت. اگر می‌خواهیم برجام‌های دیگری در سطح ملی را در کشور تجربه کنیم باید به صحنه بیاییم و به ۳۰+۱۶ رای بدهیم.

رئیس اسبق دانشگاه تهران اظهار کرد: شایعاتی درباره تعطیلی روز شنبه مدارس تهران منتشر شده که این خود نشانه شیطنت برخی با هدف عدم حضور مردم تهران در روز انتخابات در شهر تهران است.

وی از مردم خواست تا تحت هیچ شرایطی تهران را در هفت اسفند ترک نکنند و با بی‌توجهی به این شایعات و حضور حد اکتریشان پای صندوق‌های رای این فضا را بشکنند.

وی همچنین بر پاکدستی جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: این جریان پاک‌ترین سیاست مداران را داشته است. هیچ یک از مسئولین عالی رتبه در دولت اصلاحات به اختلاس و فساد‌های اقتصادی متهم نشده‌اند و طبیعی است که در چنین شرایطی با مشکلات مالی جهت تبلیغات مواجه‌ایم و نمی‌توانیم برنامه‌های گسترده تبلیغاتی داشته باشیم.

عارف در خاتمه از مردم خواست تا با رای‌های خودشان راه پشیمانی را در آینده ببندند و روز هفت اسفند به لیست سی نفره گام دوم با برند امید، آرامش و رونق اقتصادی رای بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار