بازدید 2846

دستگيري فروشنده داروهاي غيرمجاز در کرج

کد خبر: ۵۶۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 22 February 2016
فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري فروشنده داروهاي غير مجاز و کشف يک هزار و 200 عدد انواع داروهاي قاچاق خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «سيد حسين سيد حقيقي» در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر فروش قرص و داروهاي قاچاق و غير بهداشتي ، تحت پوشش مغازه عطاري در «منطقه کلاک»، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتري 40 کلاک قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پس از شناسائي محل عرضه داروهاي قاچاق و غيربهداشتي با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از آن مکان، مقدار يک هزارو 210 عدد انواع قرص‌هاي غير مجاز و داروهاي قاچاق و غيربهداشتي کشف و در اين زمينه صاحب عطاري دستگير و مغازه نيز پلمپ شد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي اوليه ماموران از غير قانوني بودن اين قرص‌ها اظهار بي اطلاعي کرد اما در مراحل بعدي بازجويي‌ها در مواجه با مستندات موجود ضمن اعتراف به قاچاق بودن داروها ، انگيزه خود را از فروش اين داروها كسب منفعت مالي عنوان كرد.

 فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان با اشاره به اينکه فعاليت در هر زمينه شغلي بايد در چارچوب قوانين و مقررارت جامعه باشد به شهروندان توصيه کرد: کالاهاي دارويي و بهداشتي را حتما با توصيه پزشک و از داروخانه‌هاي مجاز تهيه کنند و پس از بررسي علائم بهداشتي درج شده روي کالاها از مجاز بودن آنها اطمينان حاصل کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 گزارش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار