بازدید 3633

خرید لباس مارک با پول سرقت مسلحانه

کد خبر: ۵۶۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 22 February 2016
پنج جوان که به یک کارگاه طلافروشی در خیابان وحدت اسلامی دستبرد زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فرهیختگان، متهمان در این سرقت، چهار و نیم کیلو طلا به سرقت برده بودند. ساعت 10:40 نهم دی امسال بود که وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در خیابان وحدت اسلامی، کنار پارک وزیری به کلانتری 113 بازار اعلام شد.

 با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت با تهدید چاقو و سلاح گرم، با شلیک گلوله و مجروح کردن یک نفر، اقدام به سرقت چهار و نیم کیلوگرم طلا و جواهرات کرده‌اند.

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. دوربین‌های مداربسته پیش‌بینی‌شده در محدوده کارگاه طلافروشی مورد بازبینی قرار گرفت و سرانجام چهار مجرم سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفتند.

با شناسایی آخرین مخفیگاه‌های متهمان به ‌نام‌های «شهرام» 24 ساله، «داریوش» 27 ساله، «یاسر» 25 ساله و «علیرضا» 25 ساله در مناطق عبدل‌آباد، مرتضی‌گرد و نعمت‌آباد، هر چهار متهم ساعت 6 دوم اسفند دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کمری و سلاح سرد قمه مورد استفاده در سرقت کشف شد؛ متهمان هنگام دستگیری با ماموران درگیر شدند که با شلیک چند تیر هوایی همه آنها بازداشت شدند.

 متهمان در ادامه همدست‌شان به نام «حسین» 26 ساله را به‌عنوان عضو دیگر گروه و تامین‌کننده سلاح کمری معرفی کردند که با شناسایی مخفیگاه این متهم در منطقه پونک، او نیز دستگیر شد.

متهمان در بازجویی‌های به عمل‌آمده عنوان کردند که قصدشان از سرقت نیاز مالی نبوده بلکه در یک دورهمی در حالی که مست بوده‌اند تصمیم به این سرقت گرفته‌اند و هدف‌شان بیشتر، جلب توجه نزد خلافکارهای دیگر بوده است. آنها اعلام کردند که سهم هر کدام از آنها از سرقت پنجاه میلیون تومان شده که همه آن را خرج خریدن لباس و کفش مارک‌دار برای خودشان و دوستان‌شان کرده‌اند. تحقیقات پلیسی درباره این پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل