بازدید 26723

اعلام شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 21 February 2016
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020 با ارسال VIN خودرو، مبلغ جرایم خود را دریافت کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان می توانند با اضافه کردن ستاره (*) در پایان ارسالی، شناسه قبض و پرداخت نیز دریافت کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان همچنین می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 به نشانی www.rahvar120.ir و درج شماره بارکد پستی درج شده در پشت کارت خودرو نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

وی در مورد چگونگی پرداخت اقساطی تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز گفت: تعدادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می کنند، اعلام کرده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یک جای تخلفات معوقه را ندارند بنابراین امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در مورد چگونگی پرداخت در این روش تصریح کرد: متقاضی در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور 120 وارد بخش استعلام می شود، در این بخش درگاهی به اسم پرداخت جرایم وجود دارد که امکان پرداخت کلی و یا موردی مبلغ تخلفات در آن وجود دارد.

کرمی اسد افزود: برابر هماهنگی انجام شده امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت و دستگاه های خودپرداز اکثر بانک ها هم اکنون فراهم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۱
به نظر من این که جرایم رانندگی بعد از گذشت 60 روز دو برابر می شوند خیلی ناعادلانه ست.
یک بار جریمه 100 تومنی شدم و این جریمه تو سامانه راهور120 ثبت نشد تا چند روز بعد از 60 روز و اونوقت به صورت دوبرابر یعنی 200 هزار تومن ثبت شد.
آیا این منصفانه است!!!

شاید یکی نداشته باشه تو این مدت پرداخت کنه.

به نظرم قانون جریمه ها هم مثل وام بانکی باید به مرور زمان (و نه یک دفعه دوبرابر) افزایش یابد.
مثلا مهلت پرداخت را 10 روز بکنند و بعد از آن به ازای هر روز درصدی بهش اضافه بشه.
مسئولین محترم یه فکری به حال این قضیه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
ببخشید ولی نباید برای افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی رو نادیده میگیرند امتیازی قائل شد. شما جریمه رو با وام بانکی مقایسه نکنید. کسی که وام گرفته خلافی نکرده ولی کسی که جریمه شده قطعاً تخلف کرده و باید به شدیدترین شکل تاوان خلافی که کرده بده. مثل همه جای دنیا باید روز به روز حلقه برای کسانی که قوانین کشور رو نادیده میگیرند تنگ تر بشه. به عنوان یک نمونه ، در کشور کانادا اگر کسی از چراغ قرمز عبور کنه یا سرعت غیر مجاز داشته باشه یا حتی یک خیابان یک طرفه خلوت رو عبور ممنوع بره ، چنان نقره داغش می کنند که تا آخر عمر دیگه هوس خلاف کردن به سرش نزنه. حداقل جریمه هم 500 دلاره و علاوه بر جریمه مادی ، محرومیت های سخت گیرانه ای رو هم برای متخلفین در نظر میگیرند.
راهور 120 سايتش خرابه و بروز هم نيست
ک انتقاد:
برای ورود به قسمت فوقانی پل طبقاتی صدر از طریق رامپ ورودی خ قیطریه یک چراغ سبز و قرمزی وجود داشت که اخیراً بین آنها چراغ زرد هم تعبیه گردیده است ( در واقع چراغ قبلاً با نداشتن چراغ زرد غیر استاندارد و من درآوردی بود) ناگفته نماند که برای ورود به پل طبقاتی لحظاتی چند ثانیه ای ، چراغ مزبور سبز و بلافاصله برای چند ثانیه قرمز میشد بنحوی که هر راننده ای حاج واج میماند که حرکت کند یا بایستد برای عبور از چنین وضعیتی که بنظر خود از چراغ سبز عبور نموده ام جریمه عبور از چراغ قرمز اعلام گردیده است که خود را سزاوار پرداخت آن نمی دانم . چه باید کرد؟
سايتش كه اصلا باز نمي شه.
خسته نباشید واقعا با این شرایط گذاشتنتون
آیا هنگام فک پلاک هم میپزیرند که بخش باقیمانده به همین شکل پرداخت شود یا نه .
تابناک جون ، خواهشا از این ببعد اعداد رو به زبانت فارسی بنویس ، نه به زبان انگلیسی..................
اصل جریمه پرداخت و دوبرابر شدن ان باطل شود
برای بنده پیامک امده که در بزرگراه حکیم سزعت بیش از چهل کیلومتر داشته ام وجریمه شده ام ایا باید اهسته می رفتم
پاسخ ها
جواتی
| United States of America |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
منظور 40km بالاتر از سرعت مجاز !!!!
با چک کردن سایت راهور متوجه شدم که توسط دوربین جریمه شدم ولی برای من قبضی ارسال نشده وبعدا متوجه شدم که جریمه ام دوبرابر شده آیا مانند سابق با اعتراض جریمه های دوبرابر شده کسر میگردد؟چه اقدامی بایستی انجام داد.متشکرم
چرا جرایم غیرتسلیمی بعد از گذشت زمان اولا قابل اعتراض نیست. ثانیا در صورت عدم پرداخت جریمه(که بدلیل عدم اطلاع راننده غیرقابل اجتناب است( دوبرابر می شود؟
چرا جرایم غیرتسلیمی بعد از گذشت زمان اولا قابل اعتراض نیست. ثانیا در صورت عدم پرداخت جریمه(که بدلیل عدم اطلاع راننده غیرقابل اجتناب است( دوبرابر می شود؟
این رویه با قوانین حقوق جزای کشور در تضاد است. بعنوان مثال اگر در دادگاه حکم غیابی برای شما صادر شود. هرزمان که آگاه شدید می توانید به حکم صادره اعتراض و بررسی مجدد را طلب کنید.
در مورد اين چراغ راهنمايي را خودشان دستكاري ميكنند شكي نيست بعضي از چراغها يكدفعه قرمز ميشن تا يك راننده بخت بركشته جريمه بشه
دو برابر شدن جريمه ظلم اشكار است
متاسفانه در خبر بالا که اعلام نمودید سایت راهور 120 هر چی میزنم کار نمی کنه
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مامورین راهنمایی و رانندگی.
بنده یه اعتراضی دارم اونم اینه که نبستن کمربند ایمنی لتمه به جون خود راننده میزنه واین انصاف نیست که به خاطر نبستن کمربند 40/000 تومن جریمه بشیم خواهشا یه فکری بحال این موضوع بکنید
ممنون
آخه رو چه حسابی دو برابر میشه؟
آیا تخلفات دوبرگی بعداز60روز دوبرابر می شوند؟
سلام وخسته نباشی من جریمه داشتم پرداخت کردم ولی هنوز پاک نشده حدود 10روز که پرداخت کردم لطفا جوابو به ایمیلم ارسال کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی