بازدید 5037
گزارش ویژه

قرارداد گزارشگر سرشناس فوتبال با تیم لیگ برتری برای تهیه البسه!

یکی از گزارشگران سرشناس فوتبال اخیرا نمایندگی یکی از برندهای البسه خارجی را در اختیار گرفته و با تیم لیگ برتری قرارداد امضا کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 21 February 2016
گزارشگر مطرح مسابقات فوتبال لیگ برتر نمایندگی فروش البسه شرکت خارجی را در ایران راه‌اندازی کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، حضور چهره‌های ورزشی در سینما و بازیگر شدن آنها طی سالهای اخیر بازتاب وسیعی در جامعه داشت که نمونه آن را می‌توان آرش برهانی، پژمان جمشیدی، علی انصاریان و... یاد کرد.
از طرف دیگر نفراتی چون علیرضا دبیر، عباس جدیدی،حسین رضازاده، هادی ساعی و ... به عنوان قهرمانان ملی کشور در شورای شهر مشغول به کار شدند هر چند این اتفاق با انتقاداتی هم همراه بود.
حالا با تغییر شرایط روانی و محیطی در ورزش کشور و علنی شدن فعالیت های اقتصادی هر یک از اهالی فوتبال، تمامی افراد  ورزشی با استفاده از نام خود در فعالیت‌های اقتصادی شرکت می‌‌کنند تا به نوعی از برند خود استفاده کنند. نمونه بارز آن حضور جواد خیابانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خیلی‌های دیگر بود که البته خیابانی بعد از چند روز کناره‌گیری خود را اعلام کرد.
حالا هم شنیده می‌شود که یکی از گزارشگران مطرح برنامه‌های ورزش و حتی فوتبال حالا بیرون از رشته تخصصی خود در صدا و سیما به تازگی مجوز نمایندگی یکی از برندهای لباس را در ایران کسب کرده و در حال فعالیت اقتصادی در این رشته است.
این برند این روزها به عنوان حامی البسه تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر فعالیت میی‌کند و گزارشگر مطرح فوتبال به عنوان نماینده این شرکت در ایران فعالیت خود را از چندی پیش آغاز کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل