بازدید 3510

بدون تشکیل مجلسی عقل‌گرا، کشور گرفتار حواشی می‌شود

کد خبر: ۵۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 20 February 2016
یک عضو کمیسیون عمران مجلس خواستار حضور موثر مردم در انتخابات 7 اسفند شد و افزود: اگر مجلس دهم مجلس عقلا نباشد این مجلس گرفتار حاشیه‌های سیاسی می‌شود.

این نماینده مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه موجب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان می‌شود.

وی حضور موثر مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان را موجب تقویت جایگاه داخلی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

او اظهار کرد: اثر اولیه کیفیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در اسفندماه این است که حکومت‌ها و دولت‌ها با نگاه به این انتخابات، مناسبات سیاسی و غیر سیاسی خود با جمهوری اسلامی را براساس جایگاه سیاسی - اجتماعی نظام بین آحاد ملت خواهند چید. وقتی مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد احتمال انتخاب و راه‌یابی انسان‌های شایسته به خانه ملت نیز افزایش می‌یابد.

به گفته این عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: مجلس دهمی که منطبق بر منطق و متشکل از نیروهای عقل‌گرا شکل بگیرد، تصمیمات و مصوباتش نیز علمی، کارشناسی، مبتنی بر واقعیات و پخته خواهد بود که موجب رفع کاستی‌ها و مهار چالش‌ها می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم هشدار داد: اگر مجلس دهم مجلس عقلا نباشد، کیفیت قوانین فدای کمیت‌ها شده و گرفتار حاشیه‌های سیاسی می‌شود و متضرر اصلی این اتفاق مردم خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم