بازدید 2840

انتقاد‌حزب‌سبز اتریش‌از‌فروش‌اسلحه‌به‌عربستان

حزب سبز اتریش فروش اسلحه به عربستان را نقض قوانین اتریش خواند.
کد خبر: ۵۶۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 18 February 2016
حزب سبز اتریش فروش اسلحه به عربستان را نقض قوانین اتریش خواند.

به گزارش صدا و سیما  به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، حزب سبز اتریش از دولت این کشور به علت صادرات تسلیحات به دولتهای جنگ طلب از جمله امارات عربی متحده و عربستان سعودی، انتقاد کرد و آن را نقض قوانین اتریش خواند.

سخنگوی امنیتی این حزب تاکید کرد وزارت کشور اتریش تایید کرده است بین سالهای دو هزار و شش و دو هزار و شانزده ، بیست و چهار مجوز صادرات تسلیحات به امارات عربی متحده صادر کرده است.

پیتر پیلتس نماینده حزب سبز در پارلمان اتریش گفت وزارت خارجه و وزارت کشور باید پاسخ دهند چرا مجوز صادرات تسلیحات به امارات عربی متحده را صادر کرده اند در حالیکه این کشور در جنگ با یمن بوده و این کار ناقض قوانین اتریش است.

در سال دو هزار و یازده ، امارات عربی متحده به همراه عربستان سعودی، در سرکوب معترضان در بحرین از طریق نظامی مشارکت کرد. امارات عربی متحده در مارس دو هزار و پانزده نیز در جنگ علیه یمن شرکت کرد. این عضو حزب سبز اتریش تاکید کرد در نظر دارند کمیته ای پارلمانی را برای تحقیق درباره این مسئله تشکیل دهند. حزب سبز اتریش اعلام کرد اکثریت بالایی از اعضای پارلمان از تلاشهای این حزب برای روشنگری در این مورد حمایت می کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر