بازدید 4392
در همایش تبیین اهداف و استراتژی های آینده بانک رفاه کارگران تاکید شد:

افزایش توان بانک رفاه در صحنه رقابت داخلی و عرصه بین المللی در پسابرجام

دكتر نوربخش خاطرنشان ساخت: ترديدي ندارم با توجه به فرصت ذاتي كه در بانك وجود دارد و با هم افزايي هاي ايجاد شده بين بانك و سازمان و شركت هاي تابعه آن، بانك رفاه در آينده اي نزديك بزرگترين بانك كشور خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 17 February 2016
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: كفايت سرمايه يكي از مهم ترين مشكلات نظام بانكي كشور است كه بانك رفاه با حمايت سازمان تامين اجتماعي اين چالش را برطرف خواهد ساخت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دكتر سيدتقي نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با بیان این مطلب در همايش تبیین استراتژی های سال آینده این بانک كه با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره و مدیران صف و ستاد بانك رفاه کارگران 19 بهمن ماه سالجاري در محل هتل هما برگزار شد، افزود: سودآوري بانك رفاه افزايش سرمايه سهام داران اصلي بانك كه اقشار آسیب پذیرجامعه هستند را در پي دارد و بنابراين بانك بايد با نهايت جديت و اهتمام اين سرمايه را ارزشمند سازد. منابع بانك حاصل سرمايه هاي خرد كارگران كشور است و ايجاد ارزش و صيانت از آن اجراخروي خواهد داشت.

دكتر نوربخش خاطرنشان ساخت: ترديدي ندارم با توجه به فرصت ذاتي كه در بانك وجود دارد و با هم افزايي هاي ايجاد شده بين بانك و سازمان و شركت هاي تابعه آن، بانك رفاه در آينده اي نزديك بزرگترين بانك كشور خواهد بود.

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با بيان اينكه بانك رفاه 10 درصد از دارايي هاي سازمان محسوب می شود،‌ افزود: نهادهاي اقتصادي اين سازمان از جمله بانك رفاه و شستا نقش مهم و تاثيرگذاري در اقتصاد  كلان كشور دارند.

وی حوزه اصلي فعاليت بانك رفاه در سازمان تامين اجتماعي را متعلق به حوزه سرمايه گذاري سازمان دانست و افزود: در بخش سرمايه گذاري سازمان ظرفيت هاي ويژه اي نهفته است كه بانك رفاه مي تواند فعاليت گسترده داشته باشد. اين حوزه هم متقابلاً مي تواند از ظرفيت بانك بهره مند شود.

دكتر نوربخش ادامه داد: در حوزه ارزي فعاليت هاي اقتصادي سازمان كه با توافقات صورت گرفته بين المللي در آينده افزايش خواهد يافت، بانك رفاه به عنوان يك بنگاه اقتصادي مي تواند نقش بسيار مهمي ايفا كند.

وي زنجيره هاي ارزش در سازمان را براي بانك بسيار سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: سه زنجيره درمان، بازنشستگي و سرمايه گذاري يك فرصت مغتتم براي بانك رفاه است. خلق اين فرصت در نظام بانكي بي نظير است. بانك رفاه در اين زنجيره ارزش مي تواند سودآوري مطلوبي داشته باشد.

دکترعلی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز در ادامه این همایش طی سخنانی گفت: در تدوين استراتژي هاي سال آينده بانك، راهبرد بانك سلامت محور، يكي از اصلي ترين اصول و اركان بانك در نظر گرفته شده است. راهبردي كه با امضاي تفاهم نامه چهارجانبه نخستين گام اجرايي آن برداشته شد.

مديرعامل بانك رفاه کارگران با بيان اين مطلب افزود: بانك رفاه در سال 95 سه موضوع اصلي را به صورت مجدانه پيگيري مي كند: بازآفريني و بازطراحي مجدد بانك، تغيير مدل كسب و كار بانك از مشتري مداري به مشتري محوري و تمركز برظرفيت هاي نهفته در زنجيره ارزش بازار سلامت كشور.

وی اظهار داشت: مدل كسب و كار آينده بانك رفاه تغيير رويكرد از مشتري مداري به مشتري محوري است. مشتري مداري يعني طراحي محصول و فروش آن به بازار، اما مشتري محوري يعني اينكه نياز مشتري را به درستي درك كنيم و متناسب با آن خدمت و محصول طراحي كنيم. آنچه در بازار رقابتي مهم است برآورده سازي نياز مشتريان به صورت اختصاصي است.

دكتر صدقي در ادامه افزود: چرخه حيات سازماني بانك رفاه به مرحله اي رسيده كه نيازمند تدوين استراتژي هاي جديد است. براي تولد مجدد سازمان بايد برنامه ها و اهداف جديد براي آن تعريف شود. مدل كسب و كار آينده بانك هم بايد به سمتي حركت كند كه هم براي بانك و هم براي مشتري خلق ارزش را در پي داشته باشد.

دكتر محقق نيا عضو هيات مديره بانک رفاه کارگران نیز با تاكيد بر ضرورت اصلاح ساختار و فرايندها در سال آتي افزود: هر استان بايد عملاً يك بانك رفاه مستقل باشد و پاسخگوي سود و زيان و منابع خود باشد. اختيارات وسيعي هم از سوي هيات مديره بانك به هر اداره امور شعب ارائه خواهد شد.

فرشيد فرخ نژاد ديگر عضو هيات مديره بانک رفاه کارگران در اين همايش اظهار داشت: به حمدا... با تلاش مسئولان اجرايي كشور تعاملات و ارتباطات بانكي با ساير بانك هاي جهاني امكان پذير شد. يكي از اين زيرساخت ها برقراري سوئيفت است كه كمك شاياني به بانك رفاه خواهد كرد.
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران با بيان اينكه در پسابرجام امكان استفاده از فاينانس بين المللي و منابع ارزان قيمت خارجي فراهم خواهد شد، افزود: بايد از فرصت پيش آمده نهايت استفاده شود و بهترين مشتريان را جذب كنيم. رقابت در حوزه بين المللي بسيار شديد است، بانك رفاه بايد در اين زمينه با تجهيز حداكثري زيرساخت هاي خود وارد عرصه بين المللي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار