بازدید 4225

دیدار رئیس‌جمهوری با خانواده سه شهید

رییس‌ جمهوری در دیدار خانواده شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی، ایمان، صبر و فداکاری خانواده‌های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را افتخارآمیز و موجب عزت ملت ایران دانست.
کد خبر: ۵۶۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 16 February 2016
رییس‌ جمهوری در دیدار خانواده شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی، ایمان، صبر و فداکاری خانواده‌های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را افتخارآمیز و موجب عزت ملت ایران دانست.

به گزارش گروخ دریافت خبر ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه‌شنبه با حضور در منزل شهیدان شیخ شعبانی، با تجلیل از ایثارگری ها و فداکاری های خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران، اظهار داشت: در ایام سختی که کشور نیاز به حضور جوانان برای دفاع از انقلاب داشت، با فداکاری و ایثارگری خود به رهبری امام راحل، ملت ایران را در چشم جهانیان سرفراز کردند.

رییس جمهوری با بیان این که امروز ریشه درخت پرثمر انقلاب، ایثارگری خانواده های شهدا و فداکاری های آنان است، گفت: ایمان، صبر و توکل خانواده های شهدا و ایثارگران ارزشمندی کار آنان را دوچندان می کند.

دکتر روحانی افزود: امروز هم ملت ایران برای حمایت از کشور و انقلاب داوطلبانه به صحنه می آیند و در راه ارزش های انقلاب اسلامی ایثارگری و فداکاری می کنند.

رییس‌ جمهوری همچنین از صبر و ایثار پدر و مادر شهیدان شیخ شعبانی تجلیل کرد و اظهار داشت: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی به ترتیب در سنین ٢٢، ١٦ و ١٨ سالگی در مناطق عملیاتی حاج عمران، خرمشهر و شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند، رییس جمهوری لوح تقدیری به پدر و مادر شهیدان شیخ شعبانی اهداء کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی