بازدید 4392
۲

مبارزه با بازیکن سالاری به سبک باشگاه نفت!

باشگاه نفت تهران در اقدامی قابل تامل جریمه های دروازه‌بان تیمش را بخشید.
کد خبر: ۵۶۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 16 February 2016
علیرضا بیرانوند به دلیل تمامی اتفاق‌های حاشیه ای عجیب و غریبی که به وجود آورد از سوی باشگاه نفت جریمه شده بود اما این جریمه امروز بخشیده شد.
به گزارش تابناک ورزشی، مبارزه با بازیکن سالاری یکی از واژه هایی که است که اکثر باشگاه های لیگ برتری فوتبال به آن تاکید می کنند اما این فقط یک تاکید روی کاغذ است و مواقعی که یک باشگاه تحت فشار رسانه ها قرار می گیرند به این واژه فقط تاکید می کنند اما در عمل چیزی به منصه ظهور نمی رسد.
اصولا باشگاه ها با توجه به قراردادهایی که با بازیکنان امضا می کنند به جای اینکه بازیکن را به خدمت باشگاه در آورده باشند این بازیکن است که باشگاه را به خدمت خود در می آورد و در چنین فضایی مشخص است که قالب فرهنگی باشگاه ها چربشی به مسائل دیگر ندارد.
تمام ماجرا برای این است که در سالی که علیرضا بیرانوند موارد عجیبی از حاشیه ها را تولید کرد چطور می شود باشگاه نفت حداقل برای حفظ مبارزه با بازیکن سالاری هم که شده این بازیکن را می بخشد.
اگر قرار باشد هر بازیکنی در طول فصل هر رفتار ناهنجاری از خود بروز دهد و سپس باشگاه او را با جریمه روبرو کند و سپس به دلیل عملکرد خوب و یا رفتار حرفه ای ببخشید آیا راه برای بازیکنان آینده این فوتبال هموار نمی شود که هر کار دوست دارند انجام دهند و سپس دلشان قرص باشد که آب از آب تکان نمی خورد و بخشیده می شوند.
درست است که رافت داشتن و اغماض کردن در اشتباه بازیکنان باید باشد اما آیا این دلیل می شود بابت رفتار غلط جریمه او هم بخشیده شود. علیرضا منصوریان بابت تمام رفتارهای بیرانوند در این فصل به خوبی اغماض کرد و او را دوباره به گلر اول تیمش تبدیل کرد اما این کافی نیست؟
باشگاه نفت بیرانوندی را بخشیده که همچنان در مصاحبه هایش بی عرقی خود به نفت را نشان می دهد و در تازه ترین گفت وگویش با یکی از روزنامه ها گفته سال آینده به پرسپولیس می رود.
آیا ین گفتار حرفه ای یک بازیکن است که لایق بخشش باشد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازیکنی که به روح ورزش و طرفداران احترام نگذارد به طور حتم از سوی آنان جریمه و تنبیه خواهد شد طوریکه از هزاران جریمه نقدی و انظباطی برای او بدتر و سخت تر خواهد بود .
تلاش بعضی از سران فوتبال وهمچنین بعضی از رسانه ها ولابی گری و تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه برای بخشیدن دروازه بان تیم پرسپولیس جای بسی تاسف .دارد .حقوق خانواده زنانیکه عکسشان پخش شد .چطور میشود .آیا این لابی گری ها در جوامع دیگر هم اتفاق می افتد .فردا چند میلیون جوان به تماشای بازیکنی بنشینند که تازه اززندان برگشته .آنهم بخاطر مسایل اخلاقی...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی