بازدید 4505

برخورد جدی با گروه‌های خودسر انتخاباتی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت برخی گروه‌های خودسر در فضاهای انتخاباتی گفت: هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 16 February 2016
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت برخی گروه‌های خودسر در فضاهای انتخاباتی گفت: هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای بهتر برگزار شدن انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته خود را برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آماده کرده است که با تمام ظرفیت و توان به انتخابات ورود پیدا کند تا امنیت و آرامش انتخابات تأمین شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که از روزهای گذشته بین فرماندهان استانی پلیس در سراسر کشور، پلیس‌های تخصصی، فرمانده مرزبانی و سپاه پاسداران به وجود آمده، انشاالله مشکل خاصی را در بحث نظم و امنیت انتخابات نداشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به ماموران داده شده و تجهیزات موردنیاز نیز آماده شده است،افزود:  امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با امینت کامل باشیم و در این زمینه 250 هزار نیرو در حوزه نظم و امنیت آمده تأمین امنیت انتخابات هستند.

اشتری با اشاره به اقدامات نوروزی نیروی انتظامی گفت: ما بعد از برگزاری انتخابات، قرارگاه نوروزی را راه‌اندازی می‌کنیم و خدماتی که باید به مسافران نوروزی داده شود را مشخص می‌کنیم تا امنیت شهرها و مرزها و خدمات‌رسانی در جاده ها بهتر از گذشته انجام شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع سرقت از طلافروشی‌ها در شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی هم اقدامات پیشگیرانه و هم اقدامات مقابله‎ای انجام داده است و بعضی از این اقدامات پیشگیرانه سبب شده سرقت‌ها رخ ندهند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه اکثر سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار کرد: سرقتی که شب گذشته از یک طلافروشی در مشهد انجام شد در حال پیگیری است و انشالله همکاران ما در روزهای آینده نتیجه را اعلام می‌کنند

اشتری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امنیتی مرزهای شرقی کشور بیان کرد: وضعیت امنیتی در حال حاضر در مرزهای ما بسیار خوب است البته ما در مرزهای استان مشکل خاصی را نداریم و مجموعا در مرزهای شرق کشور با تمهیداتی که اندیشیده شده، امنیت کاملا تأمین شده است و تحرکاتی هم که گروهای اشرار یا ضد انقلاب داشتند، قبل از رسیدن به مرز خنثی و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وی درباره مسئله کمبود بودجه و نیروی انسانی در نیروی انتظامی گفت: ما جلساتی را با مجلس و دولت داشته و نیازمندی‌های را اعلام کرده‌ایم، قول‌هایی هم به ما داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امیدواریم پایه اعتباری نیروی انتظامی در سال 95 قوی‌تر از سال 94 باشد  و ما بتوانیم خرید تجیهزات را نسبت به سال گذشته بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: ما در بعضی از استان‌های کشور کمبود نیرو داریم و به دنبال جذب و گزینش هستیم اما با همین نیروی موجود انشا... ماموریت‌های خود را به خوبی انجام خواهیم داد.

اشتری با اشاره به فعالیت برخی گروه‌های خودسر در فضاهای انتخاباتی گفت: ما با هر گروهی و جریان و دسته‌ای که خلاف قانون عمل کند برخورد خواهیم کرد، هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و  اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.  

فرمانده نیروی انتظامی  اظهار کرد: در بحث آمورش، اقدامات خوبی در سال جاری در نیروی انتظامی صورت گرفته که باعث تحرک بیشتر ما در اجرای ماموریت‌ها و کاهش تلفات شده که امیدواریم این روند ادامه باشد و حاصل آن نظم و امنیت برای مردم باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست