بازدید 3357
۱

استعفای کی‌روش تاکتیکی است یا واقعی؟!/پایان کار مرد پرتغالی در ایران

از نظر یکی از کارشناسان فوتبال مشخص نیست بحث استعفای سرمربی تیم ملی تاکتیکی است یا واقعی.
کد خبر: ۵۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 15 February 2016

امیر حاج‌رضایی در مورد استعفای کارلوس کی‌روش و حاشیه‌هایی که بعد از این اتفاق به وجود آمده است، تحلیل متفاوتی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر حاج رضایی در این زمینه می گوید: نمی‌دانم این استعفا تاکتیکی است یا واقعی. او قبلاً هم با توجه به تجربیات و دانشی که دارد، مواضعی را اتخاذ کرد که برای خودش جنبه‌های مثبتی در بر داشت. حالا اما نمی‌دانم که این استعفا واقعی خواهد بود یا اینکه یک تاکتیک دیگر است از سوی این مربی اتخاذ شده.

وی در ادامه راجع به انتقادهایی که از گفتمان کی‌روش صورت گرفته است، گفت: ادبیات این مربی گاهی اوقات قابل نقد است. اخیراً هم ایشان در مورد آقای ترابیان و خانم هراتیان موضعی گرفت و حرف‌های خودش را زد. کی‌روش برخلاف بعضی‌ها حرف‌هایش را می‌زند و نمی‌گذارد که این حرف‌ها برای آینده باقی بماند. طبیعتاً مسائلی وجود دارد که او را آزار می‌دهد. من معتقدم که او در فوتبال ایران به پایان کارش نزدیک شده است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر ایشان از تیم ملی برود نمی‌توانیم یک مربی بهتر از او بیاوریم. من احترام زیادی به برخی از مربیان ایرانی قائلم که دوستان صمیمی من هستند، ولی با انتخاب مربی ایرانی یک گام به عقب می‌رویم. در مورد مشکلاتی که وجود دارد اطلاعات کافی ندارم، چون اطلاعات من در حد خبرهایی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی