بازدید 3497

انفجار شدید موادمحترقه و سوختگی 7 نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید منزلی مسکونی خبر داد که مملو از مواد منفجره برای چهارشنبه آخر سال بود.
کد خبر: ۵۶۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 14 February 2016
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید منزلی مسکونی خبر داد که مملو از مواد منفجره برای چهارشنبه آخر سال بود.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با  ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 16:21 امروز حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مرتضی گرد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه به مساحت حدود 80 مترمربع بود که پس از حضور عوامل آتش نشانی در آن مشاهده شد که تمامی این خانه پس از انفجار تخریب شده و به شیشه ها و درها و پنجره‌های منازل مجاور نیز خساراتی وارد شده است.

ملکی با بیان اینکه در پی این انفجار حریقی نیز داخل خانه رخ داده بود، افزود: بنا بر گفته شاهدان حادثه و اهالی 7 نفر داخل این خانه حضور داشتند که آتش نشانان همزمان با انجام عملیات اطفای حریق، نجات این افراد را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ تعدادی از این افراد با کمک همسایه از خانه خارج شده بودند و چند نفری که در زیر آوار محبوس شده بودند توسط عوامل آتش نشانی نجات داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هر هفت فرد حادثه دیده مرد و جوان بودند، افزود:‌ تمامی این افراد به دلیل سوختگی شدید از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: انباشت مقادیر زیادی مواد محترقه برای چهارشنبه سوری در این محل علت این حادثه بوده است.

به گفته ملکی آتش نشانان حوالی ساعت 18 به عملیات خود خاتمه دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر