بازدید 21560

متهم متجاوز به عنف به اعدام محکوم شد

در کیفرخواست صادره برای متهم با افساد فی الارض از طریق ارتکاب اعمال منافی عفت و تعرض و تجاوز به 40 نفر از دختران و زنان شوهردار تقاضای مجازات شده بود.
کد خبر: ۵۶۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 02 February 2016
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور حکم اعدام برای متهمی که با جعل عنوان مامور پست، تهدید، سرقت اموال و تجاوز و تعرض به زنان شوهردار و دختران اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش میزان، عباس جعفری دولت آبادی گفت: «ح» که در تاریخ 19 دی ماه سال 92 به اتهام جعل عنوان، تهدید، سرقت، تجاوز و تعرض به زنان شوهردار و دختران دستگیر شده بود، پس از رسیدگی پرونده اتهامی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.

وی ادامه داد: در کیفرخواست صادره برای متهم با افساد فی الارض از طریق ارتکاب اعمال منافی عفت و تعرض و تجاوز به 40 نفر از دختران و زنان شوهردار تقاضای مجازات شده بود.

دادستان تهران اعلام کرد: دادگاه طی ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 نامبرده را مفسد فی الارض تشخیص داد و به اعدام در ملاءعام محکوم کرد.

جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: این حکم در دیوان عالی تایید و به شعبه اجرای احکام ارسال شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
زودتر از این باید اعدام میشد.
چرا بعضی آدم‌ها اینقدر کثیف هستند.
40 بار باید اعدام بشه .
تابناک ارجمند!
«محکوم / مجرم» واژه های درست و مناسب هستند. زیرا اتهام او به اثبات رسیده است. این فرد، محکوم است. پس، چنین اصلاح باید کرد:
«متجاوز به عنف، به اعدام محکوم شد» .
40 مورد تجاوز !!!!! چطور دستگير نشده !! و از سال 92 تا آخر سال 94 !!! چرا اينقدر رسيدگي طولاني شده . خدا به داد آسيب ديده ها و خانواده ها برسه !
حالا که اعدامش هم تأیید شده، هنوز هم اسمش را نباید بیاوریم؟
بعد از تجاوز به چهل نفر!!!!!!!!!!!!!!!!
آفرین به این حکم
چرا اين حكم بايد 2 سال طول بكشه و يك انسان ناپاك دو سال از ماليات هاي ما در زندان استفاده كنه و هزينه نگهداريش بشه بايد براي اينچنين جاني هايي دادگاه ويژه تشكيل و حداكثر 2 ماه حكم در مورد آنان اجرا بشه
خداوند لعنت کند این قبیل افراد را که با این کارشان چه خانواده هایی را تا آخر عمرشان به ورطه نابودی میکشند اعدام برای این مفسدان کم است تابناک جان لطفا اطلاع رسانی بفرما تا به هوشیاری خوانندگان برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات اضافه گردد زیرا پیشگیری بهتر از درمان است ممنون.
بعد میگیم چرا حکم اعدام در خارج منسوخ شده برای اینکه اعدام برای چنین آدمی لطف ومحبت است نه مجازات باید تا زنده است زندانی و از کلیه خدمات اجتماعی محروم شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل