بازدید 4214

زیارت سامرا در بسته نوروزی عتبات عالیات

رییس سازمان حج و زیارت از قرار گرفتن سامرا در بسته نوروزی این سازمان برای سفر زوار به این شهر و زیارت مضجع شریف امامین کاظمین خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 27 January 2016
رییس سازمان حج و زیارت از قرار گرفتن سامرا در بسته نوروزی این سازمان برای سفر زوار به این شهر و زیارت مضجع شریف امامین کاظمین خبر داد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با ایسنا اعزامی به بغداد گفت:‌ امنیت از مهم‌ترین نگرانی‌های سازمان حج و زیارت است که از نقطه شروع حرکت زمینی زوار این مساله مورد توجه ما قرار دارد.

او ادامه داد:‌ به همین دلیل برای سفر زائران ایرانی به شهر سامرا، درباره مسائل امنیتی برای هر اتوبوس با طرف عراقی توافق شده است.

رییس سازمان حج و زیارت از قرار گرفتن سامرا در فهرست ثبت نام نوروز 95 عتبات عالیات خبر داد و افزود: سفر رسمی کاروان‌های زیارتی به سامرا در بسته نوروزی عتبات عالیات 95 پیش‌بینی شده است که به‌زودی زمینه حضور زوار به این شهر به صورت رسمی فراهم می‌شود.

اوحدی افزود: براساس برنامه جدید سازمان حج و زیارت زائران دو شب در کاظمین اقامت خواهند کرد و از آن‌جا به سامرا خواهند رفت، وعده ناهار را در امامزاده سید محمد بن هادی صرف می‌کنند و تعداد روزهای سفرشان 6 روز خواهد بود.

وی یادآور شد: سفر کاروان‌های زیارتی به سامرا برای اولین‌بار است که در بسته نوروزی عتبات عالیات قرار گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر