بازدید 3124

وحدت اصولگرایان مهمتر از بودن یا نبودن در لیست

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی مهمترین رویکرد و برنامه اصولگرایان در انتخابات مجلس را ارائه برنامه خوب و فرستادن افرادی دانست که بتوانند در مجلس در راستای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن منافع ملی و مصالح کشور فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۶۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 25 January 2016
الیاس نادران "عضو هیئت مؤسس جمعیت ایثارگران"، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی مهمترین رویکرد و برنامه اصولگرایان در انتخابات مجلس را ارائه برنامه خوب و فرستادن افرادی دانست که بتوانند در مجلس در راستای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن منافع ملی و مصالح کشور فعالیت کنند.

به گزارش «نماینده»، وی افزود: سازوکارهای انتخاب شده برای رسیدن و پالایش نامزدهای اصولگرا در تهران جهت تهیه فهرست ۳۰ نفره را منطقی و قابل قبول دانست و گفت: همه نامزدهای اصولگرا نسبت به این سازوکار اتفاق نظر دارند بنابراین همه باید به‌شیوه پالایشی که صورت می‌گیرد اعتماد کنند.

وی با اشاره به انصراف برخی از گزینه‌ها به‌نفع ائتلاف اصولگرایان، تصریح کرد: بودن و نبودن اسم افراد در لیست انتخاباتی برای ورود به مجلس آن‌قدر حائز اهمیت نیست که حفظ وحدت اصولگرایان است، از این رو مجموعه اصولگرایان باید بتوانند منویات رهبر انقلاب، اصول قانون اساسی، معیشت مردم و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جامعه را برطرف کنند.

نماینده اصولگرای مجلس، مهمترین رویکرد و برنامه اصولگرایان در انتخابات مجلس را ارائه برنامه خوب و فرستادن افرادی که بتوانند در مجلس  در راستای حل مشکلات کشور با در نظر گرفتن منافع ملی و مصالح کشور فعالیت کنند، خواند و اظهار داشت: آنچه مسلم است باید ارتقای وضعیت مردم چه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی و چه در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی مورد توجه و اهمیت همه گروه‌ها و افراد اصولگرا قرار گیرد.

نادران ضمن تأکید بر وحدت و انصراف سایر گزینه‌ها به‌نفع ائتلاف اصولگرایان، می‌گوید: به‌اعتقاد بنده همه باید تلاش کنیم در مجموعه اصولگرایی گزینه‌هایی وارد فهرست شوند که هم بهتر بتوانند جامعه را نمایندگی و از حقوق مردم دفاع کنند و هم بهتر بتوانند براساس مبانی اصولگرایی از آرمانهای نظام در مجلس دفاع کنند، به‌عبارتی افراد باید راهی مجلس شوند که بتوانند وظیفه نمایندگی را به‌نحو مطلوب انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست