بازدید 14886

رهایی گروگان 16 ساله در کمتر از 48 ساعت

کد خبر: ۵۶۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 23 January 2016
گروگان 16 ساله تهرانی با عملیات پلیس در کمتر از 48 ساعت به سلامت آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از تماس تلفنی خانواده نوجوان که از میدان آزادی ربوده شده بود و در باغی در شهریار نگهداری می‌شد نیروهای ویژه پلیس آگاهی با تحقیقات و اقدامات شناسایی موفق شدند ظرف 48 ساعت گروگان را کاملا سالم و بدون پرداخت ریالی به ربایندگان رها کنند و به خانواده‌اش برگردانند.

تعداد بازدید : 149
دانلود

یکی از ربایندگان اصلی گفت: پس از ربودن این فرد از خانواده وی مبلغ 5 میلیارد تومان درخواست کردیم و تهدید کرده بودیم در صورتی که این مبلغ پرداخت نشود سلامتی و جان وی در خطر جدی قرار خواهد گرفت اما بعد از دو روز نقشه‌مان نقش برآب شد و پلیس ما را دستگیر کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اشراف کامل پلیس در اینگونه پرونده‌های خشن گفت:‌ در 5 سال گذشته حتی ریالی برای رهایی گروگانها به گروگان‌گیران پرداخت نشده است و تمامی گروگانها به سلامت به خانواده‌های خود بازگردانده شدند.

سردار محمدیان با تاکید بر ضرورت اقدام خانواده ها در آگاهی بخشیدن به فرزندان خود در زمینه این تهدیدها گفت : در صورت بروز اینگونه حوادث خانواده‌ها به پلیس کاملا اطمینان کنند و در اولین فرصت پلیس آگاهی را در جریان قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی