بازدید 18524
۹

خط و نشان فدراسیون فوتبال عربستان برای ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان شیطنیتی انجام داد و اظهار داشت که در کشور دلخواه ایران بازی نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 19 January 2016
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان شیطنیتی انجام داد و اظهار داشت که در کشور دلخواه ایران بازی نخواهند کرد.

به گزارش فارس، پس از آنکه AFC در هفته اخیر اعلام کرد که به موضوع میزبانی بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری جلسه‌ای در دوحه در تاریخ 25 و 26 ژانویه(5و 6 بهمن) رسیدگی خواهد کرد در این راستا امروز سخنگوی فدراسیون عربستان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا خط و نشان کشید و اعلام کرد که حامی اصلی آنها فیفا است.

سخنگوی فدراسیون عربستان در مصاحبه اختصاصی با سایت النادی اظهار داشت: موضوع ما با ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چند هفته اخیر مشخص خواهد شد همان طور که AFC تاریخ 25 و 26 ژانویه(5 و 6 بهمن) را مشخص کرده است. این جلسه قرار است قبل از برگزاری انتخابات ریاست جدید فیفا که در تاریخ 26 فوریه(7اسفند‌ماه)  برگزار شود.

وی افزود: در این موضوع تمام تلاش خود را کردیم و بسیاری از فدراسیون‌های آسیا همراه ما هستند ولی هنوز چیزی مشخص نیست اما این را بگویم که تا کنون همه چیز به نفع ما بوده است. ما به این اقدام خود مطمئن هستیم و منتظر حکم نهایی کمیته اجرایی مسابقات هستیم.

المعیبد در ادامه تاکید کرد: ما درخواست خود را برای برگزاری بازی‌ها در کشوری بی‌طرف به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده‌ایم و کشوری را به عنوان میزبان انتخاب کرده‌ایم و می‌دانیم که فیفا هم از ما حمایت می‌کند زیرا اتفاقی مشابه به این موضوع میان روسیه و اوکراین نیز رخ داده بود که در نهایت بازی‌های آنها به کشوری بی‌طرف منتقل شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان در پایان شیطنتی کرد و اظهار داشت: ما هرگز در عراق بازی نخواهیم کرد زیرا فیفا آن را تحریم کرده است و این تحریم فدراسیون جهانی فوتبال کماکان ادامه دارد. هرگز ما به چنین پیشنهادهایی جواب مثبت نخواهیم داد و هر کشوری که ایران به دلخواه آن را مشخص کند بازی نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۹
مسئولین چرا قبول کردند که در کشور دیگری جز ایران برگزار شود؟؟؟؟
باید پاسخگو باشند.
سراسر کینه و عقده هستند . کاش باز هم بریم جام جهانی اونها نروند . آی میخندم...
بازی نکنه
پیشنهاد می کنم این بازی در یک کشور بسیار سرد مثل روسیه برگزار شود تا سعودی ها یخ بزنند
نمیدونم ایران باید چکار کنه ولی باید یکبار و برای همیشه به عربستان و همپیماناش درسی بدن که از یادشون نره.
مثلا همزبان بودن، از یک قوم بودن و خیلی از اشتراکاتشونو علم کنه بگه همه اینا همیشه باهم تبانی میکنن و باید همشون بعنوان یک تیم تو مسابقات شرکت کنن.
در سببری و یا مسکو فقط
خوب ایران هم در هر کشوری که عربستان انتخاب کند بازی نکند
مطمئن باش فوتبالیست های ایرانی هم تمایلی به ورود به کشوری که با افراطگرایی اسلامی همسو شده و تمام تروریست‌های رادیکال را در تمام دنیا حمایت میکنه، ندارند.
ايران هم نبايدهر كشوري كه اين وهابي گفتن بره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار