بازدید 11401
۷

توضیحات محیط زیست درباره تعطیلی مدارس تهران

در اطلاعیه شماره 89 مورخ 26 دی ماه سازمان هواشناسی به تداوم پایداری جوی تا روز سه‌شنبه و رسیدن شاخص کیفیت هوا به سطح ناسالم برای همه افراد جامعه اشاره شده است.
کد خبر: ۵۶۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 17 January 2016
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در پاسخ به نقد برخی رسانه‌ها در مورد عدم ضرورت تعطیلی مدارس در روزی که شاخص کیفی هوا سالم است، گفت: تصمیم تعطیلی مدارس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و تصویب سایر اقدامات جلسه امروز کمیته مواقع اضطرار کاهش آلودگی هوا بر اساس اطلاعیه سازمان هوشناسی و پیش‌بینی پایداری جو در روزهای آینده بوده است.

به گزارش ایسنا، محمد رستگاری گفت: در اطلاعیه شماره 89 مورخ 26 دی ماه سازمان هواشناسی به تداوم پایداری جوی تا روز سه‌شنبه و رسیدن شاخص کیفیت هوا به سطح ناسالم برای همه افراد جامعه اشاره شده است.

او گفت: چون در اطلاعیه هواشناسی اعلام شده که شاخص کیفی هوا در روزهای آینده به بالای 150 خواهد رسید، نمی‌توانیم صبر کنیم هوا به این شاخص برسد و بعد تصمیم‌گیری کنیم. بنابراین جلسه کمیته مواقع اضطرار امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه این تصمیمات به منظور دستیابی به دو هدف اخذ شده است، گفت: اول اینکه افراد آسیب‌دیده کمتر در معرض آلاینده‌ها قرار گیرند، همچنین با مجموعه‌ای از اقدامات از افزایش آلاینده‌ها جلوگیری کنیم که این مصوبه‌ها به شدت در جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها موثر خواهد بود.

رستگاری در پایان گفت: این تصمیمات کارشناسی است و براساس بحث‌های طولانی در جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا اخذ شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷
از کجا و با چه روشی پیش بینی کردید؟ امروز که نسبته به دیروز کاهشی بوده! دیروز هم نسبت به پریروز کاهشی بود!!!
واقعا که عملکرد مسئولین در این خصوص مسخره است. روزهایی که واقعا هوا آلوده بود تعطیل نکردند و حالا بر اساس پیش بینی تعطیل می کنند . بابا جان خوب بگوئید به خاطر ورود برخی از سران کشورهاست ایرادی نداره
جالبه. 18 روز پشت سر هم آلودگی شدید هوا رو داشتیم تعطیل نکردن الان حدس میزنن آلوده باشه تعطیل میکنن
مشکل آلودگی مملکتمون حل شد .با تعطیلی مدارس ابتدایی افراد در معرض خطر دیگه در معرض خطر نیستند .بقیه هم که آبشش دارند. چین هم همین الگو را قراره از ایران کپی برداری کنه
اگر کارشناسیه واقعا خدا خیرشون بده
خودروی کارگران وکارکنان هوا را آلوده می کند . شما مدرسه را یه جای آن تعطیل میکنید!!!!
نه برادر مساله اینه که نمی تونن سه شنبه رو طرح زوج و فرد اعلام کنن چون ماشین های آقایون همه زوجه!!! باید دوشنبه رو و چهارشنبه رو طرح اعلام کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار