بازدید 5278

درخواست دوباره استمهال بابک زنجانی از دادگاه

وکیل بابک زنجانی گفت: با توجه به پایان مهلت یک ماهه موکلم برای پرداخت بدهی شرکت نفت، درخواست دوباره استمهال را در قالب لایحه ای تقدیم دادگاه کردم.
کد خبر: ۵۶۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 17 January 2016
وکیل بابک زنجانی گفت: با توجه به پایان مهلت یک ماهه موکلم برای پرداخت بدهی شرکت نفت، درخواست دوباره استمهال را در قالب لایحه ای تقدیم دادگاه کردم.

رسول کوهپایه زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: روز گذشته جلسه در دادگاه انقلاب با حضور قاضی صلواتی و وکلای شرکت نفت و شرکت اچ کی و همچنین بابک زنجانی برگزار شد که در آن جلسه چگونگی مراحل پرداخت بدهی آقای زنجانی به شرکت نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که دو روز دیگر پایان مهلت یک ماهه قاضی صلواتی به موکلم در بازگرداندن بدهی های شرکت نفت است و با توجه به رفع نشدن تحریم ها در این موعد، موکلم نمی تواند پول ها را پرداخت کند؛ لذا امروز درخواست مجدد استمهال را در قابل لایحه ای به دادگاه تقدیم کردم که در این درخواست زمان مقتضی را اعلام کردم تا دادگاه هر چه صلاح بداند اتخاذ کند.

کوهپایه زاده با بیان اینکه بابک زنجانی پیش تر 17 بانک را به بانک مرکزی برای تائید معرفی کرده بود، ادامه داد: قرار شد هر یک از بانک ها که مورد تائید بانک مرکزی قرار گرفت برای زنجانی ضمانت نامه صادر کند که متاسفانه کارشناسان بانک مرکزی بعد از گذشت حدود یک ماه، اخیرا اعلام کردند که هیچ یک از این بانک ها مورد تائید آن ها نیست.

به گفته وی از این رو براتی صادر و قرار شد طی 2حواله یک میلیارد دلاری بدهی های شرکت نفت پرداخت شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین قرار شد بانک مرکزی حسابی را معرفی و سپس موکلم درقالب این دو حواله بدهی های شرکت نفت را پرداخت کند.

به گزارش ایرنا تا کنون 24 جلسه از دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد که غیر از یک جلسه، بقیه علنی بود.

قاضی صلواتی در پایان جلسه بیست و چهارم که در تاریخ 29  آذر ماه امسال برگزار شد با موافقت درخواست استمهال بابک زنجانی به او و وکیلش یک ماه فرصت داد تا حسن نیت خود را نشان دهند و بدهی شرکت نفت را پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی