بازدید 11291

نقدی: شکایات خود را خدمت امام زمان می بریم

سردار نقدی: سازمان‌های بین المللی شریک جنایات آل سعودند/ شکایات خود را خدمت امام زمان(عج) می بریم
کد خبر: ۵۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 16 January 2016
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدی به سازمان‌های بین‌المللی برای احقاق حقوق جان‌باختگان فاجعه منا نداریم.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم اختتامیه کارگاه و نمایشگاه صورتگری جان‌باختگان فاجعه منا و سقوط جرثقیل در حج تمتع ۹۴ که در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، ضمن تشکر از حضور خانواده معظم شهدا، هنرمندان و انجمن حمایت از حقوق جان‌باختگان فاجعه منا، گفت: این حرکت پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نشدن فاجعه منا برگزار شد و برگزاری این نمایشگاه فریاد اعتراض‌آمیز هنرمندان علیه خفقان حاکم بر دنیاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ۳۵ سال پیش زنان و مردان در همین خیابان ۱۷ شهریور علیه خفقان شاه فریاد زدند و جواب آنان، گلوله بود، ولی به آزادی رسیدند و امیدواریم این حرکت اعتراض‌آمیز هنرمندان نیز به آزادی بینجامد و شاهد رهایی دنیا از دست جنایتکاران باشیم.

وی افزود: ما به سازمان‌های بین‌المللی که خودشان شریک این جنایات هستند امیدی نداریم و به خدمت امام زمان(عج) عرضه می‌داریم «امام زمان(عج) تو شاهد باش که این ملت برای اعتلای کلمه الله و آرزوی ظهور شما قیام کردند و به میدان آمدند. شما دعا کنید خدا در ظهور شما تعجیل فرماید».

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: دنیای کنونی، دنیای سیاه و خفقانی است و باید آزادی و حقیقت‌خواهی را مانند شهدای ۱۷ شهریور فریاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ابرقدرت‌ها مؤسساتی را به نام حقوق بشر درست کردند و هیچ‌کس به جز افراد سرمایه دار را بشر حساب نمی‌کنند، گفت:‌ آنهایی که ۱۱ سپتامبر را مبدأ تاریخ کرده‌اند و قربانیان این حادثه که جزو سرمایه‌داران بودند و البته قربانی تروریستی نامیده شده‌اند که خودشان آن را ساخته بودند تا ابد این موضوع را فریاد می‌زنند، اما از دنیا رفتن ۷ هزار حاجی در لباس احرام و یا شهادت پسران شیخ زکزاکی را نمی‌بینند و هیچ موضعی در خصوص آن نمی‌گیرند.

وی همچنین در حاشیه بازدید از کارگاه صورتگری جانباختگان فاجعه منا و حادثه سقوط جرثقیل در حج تمتع سال ۹۴، با بیان اینکه در این کارگاه و نمایشگاه، همه قشرها حضور پیدا کرده‌اند، گفت: شهید پلی است که دل‌های مردم را به هم پیوند می‌دهد و در این جا هیچکس با هم تفاوت ندارند و مجذوب جاذبه شهدا شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این شهدایی که با اخلاص و با پاکی در منا و در حال احرام شهید شدند بسیار با توفیق بودند و درد از دست دادن آنها بسیار درد عمیق و حادثه بسیار تلخی بود که هیچ زمان از یادها نخواهد رفت.

سردار نقدی افزود: این جنایات منصوب به آل‌سعود است اما باید دید که این آل را چه کسانی بر سر کار آورده‌اند. از زمانی که آل‌سعود و دست‌نشانده‌های استکبار در منطقه حضور یافتند شاهد جنایات متعددی از سوی آل‌سعود بوده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش هنرمندان برای ساخت سردیس شهید شیخ آیت‌الله نمر گفت: این سردیس با جهاد ۲۴ ساعته هنرمندان به پایان رسید و این آثار، فریاد هنرمندان برای آزادی و برای مقابله با ظلم است.

سردار نقدی با اشاره به حضور مستشاری رزمندگان ایران در کنار رزمندگان سوریه و عراق گفت: این حرکت اوج فداکاری ملت ما را می‌رساند و رزمندگان ما در آنجا وظیفه انتقال تجربیات ۸ سال دفاع مقدس را دارند و ارتش سوریه و ارتش عراق آنقدر جوان پای کار دارد که نیازی به جنگیدن رزمندگان ما وجود ندارد اما اگر نیاز باشد و اعلام کنیم مطمئن باشید برای اعزام رزمندگان به جبهه دفاع از حق اتوبوس کم می‌آید ولی فعلاً این نیاز احساس نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر