بازدید 3993
واشنگتن پست:

تعهدات ایران زودتر از پیش‌بینی‌ها اجرا شد

یک روزنامه آمریکایی در مطلبی از گام سریع ایران در پر نمودن قلب راکتور اراک با سیمان و تلاش برای رفع سریع‌تر تحریم‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 13 January 2016
یک روزنامه آمریکایی در مطلبی از گام سریع ایران در پر نمودن قلب راکتور اراک با سیمان و تلاش برای رفع سریع‌تر تحریم‌ها خبر داد.

به گزارش فارس،  روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در مطلبی از گام سریع ایران در پر نمودن قبل راکتور اراک با سیمان و تلاش ایران برای رفع سریع تحریم‌ها خبر داد.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست «کلسی دوانپورت» رییس موسسه آمریکایی کنترل تسلیحات و سیاست‌های عدم گسترش سلاح اتمی در تحلیلی در زمینه اقدام روز گذشته ایران در پر کردن قلب راکتور آب سنگین اراک گفت: «ایران در برداشتن قلب راکتور اراک اقدامی به اجرا گذاشت که دیگر راه بازگشت به آن‌را ندارد. اینک ما در آستانه دستاوردی تاریخی در اعمال محدودیت بر قابلیت‌های هسته‌ای ایران هستیم.»

این روزنامه در ادامه و در تحلیلی نوشت: اقدام ایران سریع‌تر از پیش‌بینی آمریکایی‌ها صورت گرفت. وقتی توافق در سال گذشته میلادی رخ داد، آمریکایی‌ها تخمین زدند 6 تا 9 ماه طول می‌کشد تا تحریم‌ها رفع شود و این امر تا بهار رخ نخواهد داد. آن‌ها درحال حدس زدن درباره فرآیند همراه با محدودیت بر برنامه هسته‌ای ایران بودند اما  عزم این کشور را در خاتمه دادن به تحریم‌ها دست کم گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار