بازدید 2399

۹ دی یادآور خنثی سازی توطئه ضد انقلاب است

کد خبر: ۵۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 30 December 2015
دبیرکل جمعیت آبادگران به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی ماه در یادداشت خود نوشت: ۹ دی‌ماه روز بصیرت و یادآور حرکت مردم در خنثی سازی توطئه ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه یادداشتی منتشر کرد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

نهم دی ماه، روز بصیرت و یادآور حرکت آگاهانه و یکپارچه مردم ایران در خنثی کردن توطئه ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

ملت بیدار و مجاهد ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 و در دفاع از حریم اهل بیت عصت و طهارت (ع)، انقلاب و ولایت بار دیگر امید واهی دستگاه‌های جاسوسی و رسانه‌ای استکبار را ناامید کردند و حجت را بر اهل فتنه و عاملان آن تمام کردند.

در دنیای کنونی اتاق فکر استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل با تکیه بر شگردهای تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌کوشد جوامع بشری را از حقایق اساسی جهان به دور نگه دارد و با غبار پراکنی در فضای کشورها روحیه حقیقت جویی، ایستادگی و مقاومت را در ملت ها تضعیف نماید.

در چنین شرایطی بصیرت و آگاهی، قطب نماست. در آموزه‌های دین هم بصیرت از جایگاه ویژه‌ای برخورداراست. انسان باید در حوادثی که پیرامون او می‌گذرد و پیش روی اوست تدبر کند و از آنها به شکل عوامانه و سطحی نگذرد.

حضرت امیر(ع) در خطبه 103 نهج البلاغه می فرمایند: «رَحِمَ الله امرَأَ تَفَکَرَ فاعتَبَرَ واعتَبَرَ فَأَبصَرَ» رحمت خدا برکسی که تفکر کند و براساس این فکر کردن مسائل را بسنجد و اعتبار کند و با این سنجش، بصیرت پیدا نماید.

انسان بی بصیرت در بزنگاه فریب می‌خورد و گاهی بدون آنکه بداند در جبهه باطل قرار می‌گیرد.

در طول تاریخ همواره جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار داشته اند و حد وسطی هم وجود ندارد.

«حقٌ و باطلٌ وَ لِکلً أَهلٌ» نهج البلاغه خطبه 16

در دوران فتنه حالت غبار آلودگی ایجاد می‌شود و آینده روشنی وجود ندارد و در اثر نابسامانی و ناهنجاری که به سبب فتنه در جامعه بوجود می‌آید مردم سردرگم شده و در تشخیص جبهه حق و باطل دچار اشتباه می‌‌شوند. در این فضای غبار آلود باید با صبر و بوسیله قطب نمای «بصیرت» راه را پیدا کرد و به بیراهه نرفت.

در دوران امیر المومنین (ع) بزرگترین مشکل، وجود یک گروه علی الظاهر مسلمان با همه شعارهای اسلامی بود که به دلیل بی بصیرتی در اساسی ترین مسئله دین، یعنی «ولایت» منحرف بودند.

باید توجه داشت که ولایت از امور مستمر است.

در عصر حاضر و در دوران غیبت، شاخص و قطب نما ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی است.

اگر در دوران فتنه و نابسامانی جامعه رهنمودهای رهبری فصل الخطاب قرار گیرد، جامعه از انحراف از مسیر حق مصون خواهد ماند.

در فتنه 88 هم دشمن با علم و آگاهی از جایگاه ویژه رهبری انقلاب و موقعیت ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا با ایجاد شبهه و فتنه، ریشه و اصل نظام را هدف گرفته بود فارغ از اینکه "یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ"

امروز، عمده کار دشمن غبار پراکنی در فضای جامعه و کشور و ایجاد فتنه‌های جدید است و بنابه روایات فتنه‌های آخرالزمان منافقان را رسوا می‌کند.

نیروی دشمن غالباً روی این متمرکز شده که بتوانتد گفتمان اصلی انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی را در ملت بزرگ ایران تضعیف نماید و تا وقتی که ملت بزرگ ایران بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود پا فشاری می‌کند نباید از توطئه‌های دشمنان غافل باشد.

راه خنثی کردن فتنه و توطئه، آگاهی و بصیرت است.

ضد انقلاب و استکبار جهانی سخت جان است و توطئه‌های آنان در کمین انقلاب است.

لذا باید همواره هوشیاری و آگاهی را حفظ کرد و هر روز را «نهم دی» بدانیم که « کل یومٍ عاشورا ... »

«المومن مجاهد...» مؤمن همواره در حال مجاهدت است؛ «حتی لاتَکونَ فتنةٌ...» تا زمانیکه فتنه ای از زمین برنخیزد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر