بازدید 2213

فیروزآبادی: ۹ دی روز پیوند عاشورایی امام و امت

ملت شریف ایران اسلامی در یوم الله 9 دی ماه سال 88 با شور و شعور آگاهانه و هوشیارانه خود، زیباترین تجلی بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و حماسه ای جاوید آفریدند.
کد خبر: ۵۵۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 29 December 2015
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از حماسه 9 دی ماه 1388 اعلام کرد : حماسه پرجوش و خروش 9 دی روز بصیرت میثاق امت با ولایت و روز پیوند عاشورایی امام و امت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا از ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی در پیامی مبنی بر حماسه 9 دی می افزاید : ملت شریف ایران اسلامی در یوم الله 9 دی ماه سال 88 با شور و شعور آگاهانه و هوشیارانه خود، زیباترین تجلی بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و حماسه ای جاوید آفریدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه می افزاید:روز مجاهدت ،روز تهذیب روح امت از زنگارهای شبهه و انگاره ها، فتنه گرانی که در سایه تلاش دشمنان و بداندیشان سعی می نمودند بین مردم و نظام فاصله انداخته و آنان را از آرمان های عاشورایی حسینی و حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دور سازند.

وی در ادامه می افزاید:حماسه 9 دی ، بسان تازیانه ای بر مرکب آنها بود که مردد در انتخاب جبهه حق و باطل وگرفتار نفاق بودند ، تازودتر صف خود را برگزینند و جامعه اسلامی از آفت این عارضه شوم قدری پاک سازی شود.

سرلشکر فیروز آبادی می افزاید:حرکت خودش مردان و زنان ایران اسلامی، در 9 دی ،یک گام بلند به سمت ظهور بود، گامی که نشان از بیداری جامعه اسلامی حول محور ولایت فقیه داشت، زیر تیغ باران دروغ گویی های سران فتنه و شبکه های پر شمار رسانه ای جبهه باطل ، ملت شهید پرور ایران بودند که نشان دادند اجازه تکرار تاریخ و تنها ماندن آیینه امام حق را نمی دهند و این یعنی گامی به پیش رو و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه می افزاید: با گرامیداشت یوم الله 9 دی اصرار بر استمرار راه انقلاب، راه خدایی و برگرفته از عبرت های عاشورا و نهضت اسلام ناب ، اهل بیت معصومین (ع) است و امروز بیداری اسلامی و حرکت جهانی مستضعفین را به بار آورده وان شا الله به ظهور حضرت حجت علیه السلام(عج) ختم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل