بازدید 2501
گفتگو

منصوریان: تراکتور یک کلکسیون بازیکن خوب دارد ما یک کلکسیون مصدوم!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فرق ما با تراکتور این است که تراکتور کلکسیونی از بازیکنان خوب دارد و ما کلکسیونی از بازیکنان مصدوم.
کد خبر: ۵۵۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 26 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: من قصد داشتم که به علت اینکه تیمم تمرین داشت در نشست حاضر نشوم، اما به خاطر احترام به شما خبرنگاران آمدم، زیرا تیم نفت در شرایط سختی قرار دارد و فردا نیز بازی حساسی را پیش رو داریم. به همین خاطر از شما خواهش می‌کنم تا در خصوص مسائل حاشیه‌ای و مالی سئوال نکنید.

منصوریان در رابطه با تقابل تیمش برابر تراکتورسازی افزود: این تنها مسابقه‌ای است که نمی‌توانیم به عملکرد آنالیزی نگاه کنیم، زیرا مربی جدیدی در تراکتورسازی حضور دارد و این تیم نیز شرایطش فرق می‌کند. در بازی با استقلال نیز بخش اعظمی از عملکرد تراکتوری‌ها احساسی بود.

وی ادامه داد: ما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برنامه تمرینی را با توجه به پیش‌بینی‌مان از تراکتورسازی تنظیم کنیم، زیرا بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. شرایط ما و تراکتورسازی در جدول شبیه به هم است و ما کنار هم قرار داریم. تنها تفاوت ما این است که تراکتورسازی ۲۸ میلیون هوادار آذری‌زبان دارد که ما هم خوشحال می‌شویم تا این هواداران ورزشگاه تختی را پر کنند و بازی تماشاگرپسندی را نیز  بتوانیم انجام دهیم و میزبان خوبی هم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با اینکه بازیکنان نفت حاضر نشدند روز گذشته در تمرین شرکت کنند و به همین خاطر باشگاه قرار است ۲۰ درصد آنها را جریمه کند، گفت: خواهش کردم که در خصوص این مسئله سئوال نکنید، زیرا من مهره‌ای هستم که یک طرف بازیکنان و کادر فنی‌ام حضور دارند و سمت چپ من نیز هیات مدیره و ارکان باشگاه هستند. بیشترین فشار در حال حاضر روی من است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما داخل یک کشتی هستیم، اما روز گذشته در رختکن ما اتفاقاتی افتاد و فضای احساسی حاکم شد. چند بازیکن من در رختکن گریه کردند و من وقتی بازیکنان را در آن شرایط دیدم از آنها خواستم که امروز بهترین تمرینشان را انجام دهند، زیرا ما فردا مسابقه مهمی را پیش رو داریم و باید ببینیم بعد از این بازی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منصوریان در خصوص اینکه آیا نمی‌خواهید تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه تختی را در اختیار هواداران حریف قرار دهید، گفت: ما اگر تمام هوادارانمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند، در مجموع ۵۰ هوادار داریم که نیمی از آنها نیز خود بازیکنان هستند. ما تیمی هستیم که تماشاگر نداریم و فقط ورزشگاه را برای انجام بازیهای ما اجاره کرده‌ایم. از این نظر با تیم‌هایی مانند سایپا و راه‌آهن برابری می‌کنیم، زیرا در دیدار برابر راه‌آهن در مجموع ۱۹۵ نفر در ورزشگاه حاضر بودند که اگر کادر فنی ما هم به آنها اضافه می‌شد به ۲۰۰ نفر نمی‌رسیدیم. ما افتخار می‌کنیم که تراکتوری‌ها صد درصد ورزشگاه تختی را پر کنند، زیرا بازیکنان من هنگامی که هوادار می‌بینند، بهتر بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شرایط ایمان مبعلی نیز خاطرنشان کرد: مبعلی بازیکن خوبی است و در چهار بازی که ما از او در شروع مسابقه استفاده کردیم، ۱۰ امتیاز کسب کردیم. مبعلی به بازی تیم من ریتم می‌دهد.

وی ضمن اشاره به حساسیت دیدار با تراکتورسازی گفت: من هفته گذشته هم گفتم که بازی با تراکتور مانند بازی با استقلال اهواز است. البته من در بازی با استقلال اهواز بیشتر نگران بودم، زیرا بازیکنان حریف را نمی‌شناختم.

منصوریان تاکید کرد: امشب با بازیکنانم جلسه‌ای برگزار خواهم کرد تا بتوانم آنها را از نظر روحی و روانی برای دیدار حساس فردا آماده کنم، زیرا من بلد هستم که در بدترین شرایط هم بازیکنانم را از نظر روحی و روانی برگردانم. اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده باشند، دست به کارهای خوبی می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: فرق ما با تراکتور این است که تراکتور کلکسیونی از بازیکنان خوب دارد و ما کلکسیونی از بازیکنان مصدوم. امیدوارم در دو بازی آینده نیز بتوانیم سربلند شویم، زیرا در نیم‌فصل دوم بازیکنان مصدوممان به جمع ما اضافه خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار