بازدید 4911
۳

افزایش آلودگی هوای پایتخت در مقایسه با دیروز

غلظت آلاینده‌های جوّی در سطح پایتخت در مقایسه با دیروز افزایش داشته است و شرایط همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 23 December 2015
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، گفت: غلظت آلاینده‌های جوّی در سطح پایتخت در مقایسه با دیروز افزایش داشته است و شرایط همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با فارس، گفت: با توجه به اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای سطح شهر، میزان غلظت آلاینده‌های جوی فراتر از حد مجاز است و شرایط در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی افزود: میزان غلظت آلاینده‌های ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 136 قرار دارد که این میزان در روز گذشته بر روی عدد 124 قرار داشت و نشان دهنده افزایش آلودگی هوا نسبت به روز گذشته در پایتخت است.

وی تصریح کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و افراد حساس در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
چطوری شد که دیروز مدارس تعطیل شد امروز که آلوده تر شده این طفلهای معصوم مجبور شدند بروند مدرسه این چه تدبیریه
بهترین راه جلوگیری ازترددخودروها دودزا وپرایدهای قدیمی دودزا- پیکان ماشین هاکاربراتی- واتوبوسهادودزااست خیلی تاثیرداردترددانهابرای یکماه ممنوع کنیدببینید هواکمی بهترخواهدشدامتحانش ضررندارد.
اونوقت بچه های ما رو راهی مدرسه کردن ....داریم بچه هامون رو باسواد میکنیم ولی با این این هوای آلوده و بی فکری آماده انواع سرطان میکنیم ..خدا خودش کمک کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی