بازدید 4395

اتفاق تلخ و عجیب در لیگ برتر/ حمله به داور با چاقو!

کمک‌داور دیدار استقلال اهواز - فولاد خوزستان درباره اتفاقات رخ داده پس از این مسابقه گفت: متاسفانه عده‌ای قصد داشتند فرهنگ خوب مردم خوزستان را زیر سؤال ببرند.
کد خبر: ۵۵۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 06 December 2015

به گزارش تابناک ورزشی، رسول فروغی درباره اتفاقات رخ داده پس از دیدار فولاد خوزستان - استقلال اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پس از پایان بازی، آقایی که ادعا می‌کرد لیدر تیم استقلال اهواز است، با خودروی‌اش قصد داشت ما را از ورزشگاه خارج کند. این فرد به ما گفت برای اینکه زودتر از محل ورزشگاه بیرون برویم از دَر پشتی خارج می‌شود.

وی افزود: مسیری که او در حال خروج بود، تاریک بود و چیزی دیده نمی‌شد. به یک‌باره چند نفر با چاقو به سمت خودروی ما حمله کردند. در این لحظه من، کرمانشاهی داور و بطحایی ناظر بازی شیشه‌ها را بالا بردیم و درهای ماشین را قفل کردیم تا آسیبی به ما نرسد اما راننده خودروی ما قصد داشت با چاقوی موکت‌بری با خاطیان درگیر شود.

کمک‌داور دیدار استقلال اهواز - فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کند، راننده با مهاجمان ارتباطی داشته است یا نه، تصریح کرد: در شرایطی که راننده باید از محل حادثه دور می‌شد، قصد درگیری با خاطیان را داشت. این اتفاق برای ما مشکوک بود. یکی از افرادی که به داخل خودرو حمله کرده بود، لگدی به سمت ناظر بازی بزند. خدا به ما رحم کرد که اتفاقی نیفتاد و سالم ماندیم. هر فردی در چنین شرایطی سعی می‌کند از محل حادثه دور شود اما راننده ما که لیدر باشگاه استقلال اهواز بود می‌خواست با چند نفر درگیر شود!

فروغی در پایان گفت: پس از 22 ماه دوری به میادین بازگشتم که این اتفاق افتاد. متاسفانه عده‌ای قصد داشتند فرهنگ خوب خوزستانی‌ها را زیر سؤال ببرند. داور بازی گزارش کامل این اتفاق را به کمیته انضباطی ارائه کرده و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان