بازدید 50100

جزییات تازه درباره پسری که در تلگرام مشهور شد

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویرش با دختران مختلف و در حالاتی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت که پلیس در راستای حفاظت از بنیان خانواده و کرامت انسانی و جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی افراد این فرد را دستگیر کرده است.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 18 November 2015
رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری پسری که تصاویرش با دختران مختلف و در حالاتی نامناسب در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت که پلیس در راستای حفاظت از بنیان خانواده و کرامت انسانی و جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی افراد این فرد را دستگیر کرده است.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: مدتی است که تصاویری از پسری جوان با دختران مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. پس از آن این جوان در ویدیویی که از خود منتشر کرده بود ادعا کرد که این افراد اعضای خانواده او هستند و تلفن همراهش نیز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد، خاطرنشان کرد: تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و در تحقیقات مشخص شد که هیچ مورد سرقت گوشی از سوی این فرد در هیچ یک از حوزه‌های انتظامی به ثبت نرسیده است، ضمن اینکه خانواده تعدادی از این دختران با مراجعه به پلس فتا از انتشار تصاویر فرزندشان در فضای مجازی شکایت کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، این جوان که 26 سال سن داشت صبح دیروز در خانه‌اش دستگیر شد، اظهار کرد: این فرد در تحقیقات اولیه ادعا کرد که خودروهای گرانقیمت و لوکس متعلق به وی نبوده و او با انداختن عکس در کنار این خودروها و در خانه‌های لوکس و گرانقیمتی که متعلق به او نبوده، اقدام به فریب و اغفال دختران کرده است.

کاکوان درباره اینکه آیا این فرد وضع مالی خوبی داشته و مطالب منتشر شده از وی در فضای مجازی پیرامون ثروتمند بودن صحیح بوده یا خیر؟ گفت: تا به اینجای کار و تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که این فرد نه تنها وضع مالی خوبی نداشته بلکه در خانه‌ای استیجاری دستگیر شده است.

وی با اشاره به اعترافات اولیه این فرد افزود: بنا به گفته این جوان 26 ساله وی از حدود 3 سال قبل اقدام به درج تصاویری در فضای مجازی کرده و با وعده‌های مختلفی چون ازدواج و نظایر آن دختران را اغفال کرده و پس از انداختن عکس و سوءاستفاده اینچینی از آنان، این افراد را رها کرده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس اجازه تجاوز به حریم خصوصی شهروندان و همچنین سوءاستفاده از عکس‌ها و تصاویر آنان را نمی‌دهد گفت: خانواده‌های این افراد نیز با مراجعه به پلیس فتا از این پسر جوان شکایت کرده‌اند که شکایت آنان در حال رسیدگی است.

کاکوان همچنین با تاکید بر اینکه انتشار عکس‌ها و تصاویر خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، در واکنش به این ادعای متهم که این افراد اعضای خانواده‌اش بوده‌اند گفت: این ادعای این فرد نیز کاملا کذب بوده و هیچ رابطه فامیلی میان فرد دستگیر شده و افرادی که تصاویرشان با وی منتشر شده است، وجود نداشته است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان از کلیه شکات و افرادی که تصاویرشان با این فرد در فضای مجازی منتشر شده است، خواست تا با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ شکایت خود از این فرد را ثبت کنند و مطمئن باشند که پلیس حافظ حریم خصوصی آنهاست و اجازه نخواهد داد افراد سوجود با اغفال آنان تصاویر خصوصی‌شان را منتشر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۲۵
بدبخت هی میگفت پلیس فتا حواسش به همچی هست همه مسخره بازی دراوردین.خوب شد حالا؟
دخترا هم این وسط کم مقصر نبودن!
جالب یکسری از ادما یا از بیکاری یا پولداری تفریحاتی درست میکنن یکسری هم مجبورن انقدر دنبال کار باشن که حتی شاید خودشون هم یادشون بره.
گر امر شود که مست گیرند
در شهر همه هم را میگیرند
حکم این شخص چیست؟
خدا رو شكر كه اون دخترا خونواده هم دارن!!!!!!
این یک جمله اش درست بود پلیس فتا حواسش به همه چی هست.
و اگر نبود همين شبكه هاي مجازي ، فرد مورد نظر براحتي و در خفا به اعمال پليد خودش ادامه ميداد
حالا میخواهید چکار کنید ا.....عدام کنید......این هم شد جرم ......ان زنها چرا عکس گرفتن......مگه مجبورشون کرد!!!!!!
مگه یواشکی ازشون عکس انداخته بعد منتشر کرده ؟اون موقع که دخترا دوتایی و سه تایی! با این آقا عکس مینداختن اونم با این ظاهر و ژست خانواده هاشون کجا بودن؟ کلا وقتی در هر شرایط و با هرکسی و با گوشی و دوربین هر کسی عکس میندازی باید فکر اینم بکنی ممکنه 4 نفر دیگه هم ببینن دیگه از کنترل آدم خارجه...
با توجه به افزایش بسیار زیاد اینگونه موارد در تلگرام به نظر من هر چه سریعتر نه تنها تلگرام بلکه همه شبکه های اینگونه باید با حکم قضایی فیلتر شوند و لاغیر .
از تصاویر پخش شده مشخصه اون دخترها با میل و راضی خودشون عکس ها رو انداختن و با زور و تهدید نبوده. ثروت ظاهری اون پسر چشم و عقلشون رو کور کرد بود و اونا خودشون هم دنبال پول بودن.
ادم میمونه چی رو باور کنه !

اینکه یارو پولدار بوده یا نه رو نمیدونم چون شاید این عکسارو تو مهمونی های دیگران انداخته باشه،

ولی تیپ و قیافه اون دخترا ازونایی نیس که با وعده ازدواج و.. اغفال شده باشن ! معلومه ازون پارتی بازای حرفه ای و.. هستن، و البته ماشاا.. هزار ماشاا خودشون یپا اغفالگرن !
تا زمانيكه دختراني با اينچنين وضع نامناسبي حاضر به رفت و امد با هر كسي ميشوند بيشتر ازين هم انتظار نميره
موندم اون خانواده ها چطور روشون شده شكايت كنند
جلو دختراشونو بگيرن اگه براشون مهمه
خدا وکیلی باید به این جوان جایزه هم داد که توانسته نظر چندین نفر را به خود جلب کند . ما که هنوز نتوانسته ایم نظر همسرمان را جلب کنیم!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
جلب که نکردیم که هیچ تازه مهریه شان را هم گذاشتند اجرا ویک لیوان آب هم روش نوشیدند والا
هر چی باشه پلیس فتا پلیسیه که حواسش به همه چی هست:-)
سلام
دستگيري فردي كه با آبروي افراد بازي مي كنه كار خوبي
اما آيا فقط اين پسر مقصر است؟ آيا افرادي كه در انتشار اين تصاوير دست داشتند بي تقصير هستند؟ خوبه كه پليس افرادي رو هم كه اين تصاوير رو پخش كردن دستگير كنه تا شايد اين اخلاق ناپسند از بين بره. اخلاقي كه مخالف تمام ادعاهاي ما درباره ايراني و آريايي بودنمون هست
سلام
همچین نوشتید خانواده های دخترها معترض بودن انگار تصاویر تعدادی دختر عفیف و نجیب منتشر شده دختری که با ظاهر بسیار نامناسب و در حالتهای بسیار زننده در کنار مرد نامحرم قرار میگیره دیگه چه جای اعتراض داره به نظر من افرادی که تو این تصاویر هستن حق اعتراض نباید داشته باشن ادم نمیدونه دم خروسو باور کنه یا قسم حضرت عباس رو اون خانواده ای که دخترش با این سرو وضع میاد بیرون تا الان کجا بوده خوابیده بوده
بابا نگرفتید ای کیو پایین
یعنی باید تلگرام فیلتر بشه
اين که ان اقا پسر خلاف کرده در جاي خود ولي ان دختذها هم بي گناه نيستند واز همه انها بدتر انهايي که در پخش ان گوي سبقت را از همه ميبرند گناه اصلي مال انهاست اگر شما باديدن اولين عکس از اين تيپ انها را پاک کنيد وادامه ندهيد چه رسد به انتقال ان کم کم تکرار نميشود من در تعجبم ايا در همه دنيا اينطوري استفاده ميکنند يا ما بلد نيستيم من بعضي وقتها مطالبي ميخوانم که انقدر با ارزش هستند که ادم به فرستنده متن افرين ميگه چه اشکالي هست اگر در اين قالبها باشد حداقل يادميگيريم مطالب جديد علم جديد مردم دنيا با کامپيوتر پول در مياورند جوان ما بدنبال دانلود فيلم ويا اهنگ ويا... هست خوب است انهايي که سرکوچکترين حرف ان مسئول فوري شروع ميکنند به جبهه گيري واسم خودشان را هم دلسوز مردم ميگذارند کمي به چرايي اين موضوع فکر کنند هر کاري خواستند جوانان بکنند چه ثواب چه غير ثواب به حکمي ودليلي با يک نه بزرگ روبرو شدند ووقتي به اينجا ميرسد صداها بلند ميشود جلو ان بگير ان راه را ببند شروع ميشود ولي جوان مانند اب است سريع را خروج پيدا ميکند بهتر بيشتر فکر کنيم وبجاي جلوگيري با زبان خودشان راهنمايي کنيم
بیچاره هی می گفت پلیس فتا حواسش به همه چیز هست، در ضمن اون دخترای تو عکس حق اعتراض ندارن،خود کرده را تدبیر نیست
اهای دخترهای آهن پرست شرم بر شما
وای وای شرم بر شما
آخه ....
كلا اغفال كلمه جالبيه مخصوصا در توجيه اشتباهات اجتماعي
خاک بر سر کسانی که از تکنولوژی به جای استفاده درست استفاده نادرست می کنند.
مثل آدم هایی هستند که با چاقو به جای استفاده درست ، آدم می کشند.
البته این افراد بیمار هستند. باید به فکر یک بیمارستان روانی برای افرادی باشیم که از فضای مجازی استفاده نادرست دارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی