بازدید 8353

پورازغدی: به بیشتر رسانه‌های داخلی اعتماد ندارم

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده تقریبا به هیچ یک از خبرگزاری‌ها و سایت‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم، چون بی‌سواد و بی‌دانش هستند به شما هم توصیه می‌کنم به سخنانی که این رسانه‌ها به نقل از افراد بیان می‌کنند، اعتماد نکنید.
کد خبر: ۵۴۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 13 November 2015
یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده تقریبا به هیچ یک از خبرگزاری‌ها و سایت‌های حزب‌اللهی اعتماد ندارم، چون بی‌سواد و بی‌دانش هستند به شما هم توصیه می‌کنم به سخنانی که این رسانه‌ها به نقل از افراد بیان می‌کنند، اعتماد نکنید.

به گزارش ایسنا، رحیم پورازغدی در سخنان پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: رسانه‌های طرفدار انقلاب غالبا بی‌سواد هستند و آموزش ندیده‌اند و بنده به بیش از 90 درصد سایت‌ها و خبرگزاری‌ها داخلی به دلیل بی‌سوادی اعتماد ندارم، اینان ناآگاهانه تیترهای خلاف می‌زنند.

وی افزود: طی 36 سال گذشته خبرگزاری‌ها و سایت‌هایی داشته‌ایم که هم جهت با رسانه‌های دشمن تیتر زده‌اند. این رسانه‌ها در هماهنگی کامل با رسانه‌ها و سیاستمداران غرب اقدام به تخریب مسئولان نظام می‌کنند. آنان تیترهای مسخره کننده، جملات تحریف شده و گزارش‌های غلط از مواضع انقلاب و انقلابیون می‌زنند. مصداق تحریف سخنان مسئولان، بنده هستم که هرگاه در نماز جمعه یا دیگر جاها صحبت کردم 90 تا 95 درصد سخنانم را تغییر داده یا تحریف می‌کنند و جملات خود را می‌زنند.

این عضو شورای انقلاب فرهنگی که موضوع سخنانش را «بررسی خطرهای خروج از خط امام (ره) و آسیب شناسی تحریف اصول انقلاب با ادعای تداوم انقلاب» تعیین کرده بود تمام وقت سخنرانی‌اش را به قرائت و تحلیل وصیت‌نامه امام خطاب به مسئولان و اسناد لانه جاسوسی اختصاص داد و افزود: نه صحیفه امام و نه اسناد لانه جاسوسی قابل بایگانی نیست.

وی گفت: یک دیدگاه معتقد است نه به حوادث صدر اسلام و انقلاب نباید استناد کرد در غیر این صورت قرآن و حدیث از حالت تقدس خارج می‌شود. اینان معتقدند قرآن و حدیث برای ثواب و اموات خوانده شود. این دیدگاه معتقد به امام خنثی شده هستند این سخن به معنای خنثی‌سازی همه ارزش‌ها و اعتقادات و از میدان به در کردن همه آنها از میدان زندگی است. کسانی که این گونه طراحی می‌کنند خواسته یا ناخواسته امامت امام را نفی می‌کنند و همه چیز را منجمد در گذشته می‌داند.

رحیم پورازغدی ادامه داد: دسته دوم افرادی ضعیف النفس هستند که از لیبرال‌ترین و حزب‌اللهی ترین افراد جامعه لیبرالی‌تر و حزب‌اللهی‌تر هستند. این افراد کاسب کارند و در مراحل جمهوری اسلامی حضور دائم داشته‌اند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و اگر رژیم تغییر کند در رژیم بعدی با نیز ادبیات جدید حضور خواهند داشت. این عده هیچگاه ریسک نمی‌کنند اما نام ریسک دیگران را می‌خورند و آماده ائتلاف با همه هستند. هدف آنان اصول و حقوق مردم نیست بلکه حضور در صحنه به هر قیمت است.

این عضو شورای انقلاب فرهنگی اظهار کرد: دسته سوم خوش‌نیت ولی نادان هستند. کاسه‌های داغتر از آش هستند. صاحب کار مسئله را طرح و بعد از مدتی رها می‌کند ولی این عده ول کن مسئله نیستند. هر حرفی را می‌شنوند ضرب‌در 10 می‌کنند و تنها می‌مانند. این افراد به میدان مین می‌روند و متوجه می‌شوند هیچ کس از آنان پشتیبانی نمی‌کند. سوپرحزب‌اللهی‌هایی هستند که به آدم‌های لج‌باز تبدیل می‌شوند. طیفی از آنان نیز گرفتار عرفان اضطراری و انفعال هستند.

وی ادامه داد: بنده عاشق امام هستم این آدم سر و ته حرفهایش یکی بود. هوشمندانه اجازه نمی‌داد کسی کلاهش را بردارد و در میدان می‌ایستاد و سینه‌اش را مقابل سرنیزه‌ها سپر می‌کرد اما عده‌ای برای سخنان امام تاریخ مصرف تعیین می‌کنند و یا جای دوست دشمن را عوض می‌کنند. آنان مصادیق سخنان امام را تغییر می‌دهند در حقیقت خودشان تغییر کرده‌اند اما می‌گویند طرف مقابل تغییر کرده است. حتی برخی بزرگان نظام عباراتی فرمودند و گفتند که اینها افراطی هستند، اما به نظر بنده سخنان این عزیزان باید تحلیل شود.

رحیم‌پورازغدی افزود: برخی در دهه 60 طبق سخنان امام سخن می‌گفتند ولی حالا بعد از 3 دهه خلاف آن سخنان را می‌زنند این یعنی خانواده شهدا فریب خوردند و اشتباه کردند. اگر چنین ادعایی مطرح است به صراحت گفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار