بازدید 3088

لیگ یک/ پیکان سایه صدرنشین را زد، بابل با پنالتی مشکوک از باخت گریخت

تیم رو به پیشرفت و بالانشین خونه به خونه با هدایت اکبر میثاقیان هم در خانه با پنالتی مشکوک دقیقه 90 مقابل یزدی ها مساوی گرفت تا نوار موفقیت هایش پاره شود.
کد خبر: ۵۴۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 19 October 2015

هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری 10 دیدار برگزار شد که تیم صدرنشین فجرسپاسی با نتیجه 2 بر صفر مقابل پارسه به برتری رسید و با 27 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. همچنین تیم پیکان که در تعقیب فجرسپاسی است در یک مسابقه مهیج با نتیجه 3 بر2 مقابل خیبرخرم‌آباد به پیروزی رسید و با 24 امتیاز در جایگاه دومی جدول باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پاس که سرمربی اش با اولتیماتوم مدیریت باشگاه مبنی بر کسب نتایج بهتر روبرو شده بود دراین هفته نیز نتوانست به پیروزی دست یابد و با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان با 8 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. تیم رو به پیشرفت و بالانشین خونه به خونه با هدایت اکبر میثاقیان هم در خانه مقابل یزدی ها متوقف شد تا نوار موفقیت هایش پاره شود.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ دسته اول


خونه به خونه بابل 1- فولاد یزد 1؛ پنالتی مشکوک بازهم برای تیم اکبر

گل ها : منصور تنهایی (90- پنالتی) برای خونه به خونه – حمید غلامی (49) برای فولاد

تیم خونه به خونه در حالیکه تا ثانیه پایانی بازی یک بر صفر از میهمان یزدی خود شکست خورده بود با یک ضربه پنالتی از شکست خانگی گریخت. خونه به خونه با این تساوی در رده سوم جدول جای گرفت.

 فجرسپاسی 2 - پارسه تهران صفر ؛ طوفان زرد بند نمی آید

گل ها : احمد حسن زاده (38 پنالتی) و مهدی چاه کوتاه زاده (89)

همانطور که پیش بینی می شد مصاف فجرسپاسی و پارسه با برتری میزبان و ادامه صدرنشینی شیرازی ها به پایان رسید. فجر که روز به روز بهتر می شود در این دیدار نبض بازی را در دستان خود گرفته بود و با دو گل مزد برتری اش را به دست آورد. پارسه که یکی از تیم های قعرنشین دسته اول است در مصاف با فجر، حرفی برای گفتن نداشت و خوش اقبال بود که بیش از دو گل دریافت نکرد.

گیتی پسند اصفهان 1– نفت مسجد سلیمان 1؛ مساوی کسل کننده

گل ها : مرتضی عزیزمحمدی (43 پنالتی) برای گیتی پسند – حامد محمودی (33) برای نفت

دو تیم در طول 90 دقیقه، یکی دو بار حرکاتی زیبا به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق بازی به زیر توپ برای رفع مسئولیت زدند تا در نهایت هر کدام یک امتیاز گرفته و خوشحال به رختکن رفتند.

داماش گیلان 1 - ماشین سازی صفر ؛ موتور ماشین از کار افتاده

گل : حسن نجفی (35)

ماشین سازی که بهترین خط حمله لیگ یک را دارد در سه بازی اخیر خود فقط یک گل زده است. سبز پوشان تبریزی امروز در رشت و در دیدار با داماش که گرفتار مشکلات مالی است مثل دیدار با مس با یک گل خورده بازنده شدند تا آرام آرام به میانه های جدول سقوط کنند. داماش که بر خلاف جریان بازی برنده این دیدار شد باید ممنون دروازه بان و مدافعان ماشین سازی شود که مرعوب معدود حملات و ضربات حریف شدند.

پیکان تهران 3 - خیبرخرم آباد 2 ؛ پیکان برنده دقایق آخربازی مهیج

گل ها : میلاد سلیمان فلاح (53 و 66) ومجتبی شیری (88) برای پیکان – حمید گلزاری (29) و علی صدرا (62 پنالتی) برای خیبر

دیدار تیم های پیکان و خیبر ، بی تردید یکی از بازی های جذاب هفته یازدهم بود. مسابقه ای که درآن 5 بار دروازه ها روی پاشنه چرخید و دو– سه بار هم دروازه بان های دو تیم شانس آوردند که ضربات مهاجمان وارد چارچوب نشد. بازی با برتری خیبر همراه بود ولی پیکان به رغم شکست در نیمه اول در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند. 8 دقیقه بعد خیبری ها توسط کاپیتان صدرا باز از پیکان پیش افتادند و دوباره سلیمان فلاح بازی را به تساوی کشاند. در حالی که عقربه های ساعت به دقایق پایانی بازی نزدیک می شد شیری تیر خلاص را روانه دروازه خیبر کرد تا تیم تهرانی برنده بازی پرگل هفته شود.

شهرداری اردبیل صفر - مس رفسنجان صفر ؛ شهرداری بازهم نبرد

شهرداری و مس با انجام یک باز سرد و بی رمق به تساوی بدون گل رضایت دادند. هر دو تیم با بردن بیگانه بودند.

پاس همدان 1 – آلومینیوم هرمزگان 1 ؛ مهابادی منتظر حکم برکناری

گل ها : جهانگیر عسگری (50) برای پاس – علی اکبر فرهنگ (69) برای آلومینیوم

داود مهابادی که برای ماندگار کردن خود در پاس و ادامه همکاری با این تیم 4 بازی فرصت داشت در دیدار خانگی با آلومینیوم هرمزگان نخستین فرصتش را از دست داد تا یک گام به درب خروجی باشگاه نزدیک شود. آلومینیوم به رغم جدایی حقدوست و حضور یک هفته ایی سرخاب در برابر پاس نمایش قابل قبولی داشت.

مس کرمان صفر- گل گهر سیرجان 1 ؛ قاسم به بگوویچ درس داد

گل : حسین رسولی (42)

گل گهر همانطور که انتظار می رفت با فوتبالی حساب شده و دفاعی برابر مس ظاهر شد. مس که هفته قبل با شکست دادن برادر رفسنجانی اش صاحب سه امتیاز دربی کرمانی ها شده بود امیدوار بود تا در این دیدار هم با شکست دادن گل گهر دومین سه امتیاز دربی دیار کریمان را به جیب بزند ولی قاسم شهبا مربی جوان سیرجانی ها که تیمش را با افکار دفاعی به دیدار مس فرستاده و باعث شکست کرمانی ها شد با این برد به بگوویچ که با فوتبال دفاعی مانوس است ، درس بزرگی داد.

ایرانجوان بوشهر 2– نساجی مازندران 1 ؛ گل چیپ طارمی به نساجی افول کرده

گل ها : مهدی شکوهی (26) و محمد طارمی (66 پنالتی) برای ایرانجوان – حمید کاظمی (11) برای نساجی

محمد طارمی در دقیقه 66 بازی نه تنها با ضربه چیپ زیبای خود که از روی نقطه پنالتی زد تا گل دوم ایران جوان را به ثمر ثبت شود بلکه خاطره ضربه پنالتی چیپ برادرش بود. ایران جوان که برای فرار از قعر جدول به پیروزی برابر نساجی نیاز داشت برای رسیدن به هدفش تا سوت پایان بازی تلاش کرد و همانند پرسپولیس که با گل های مهدی طارمی از جان می گیرد در حالیکه با میهمان شمالی خود مساوی بود با گل محمد طارمی به برتری رسید.

نفت آبادان 1 – آلومینیوم اراک 1 ؛ نفت 7 تایی شد

گل ها : امین متوسل زاده (11) برای نفت – صادق گشنی (71) برای آلومینیوم

نفت با توقف خانگی برابر آلومینیوم اراک ، هفتمین تساوی فصل را طی 11 بازی در کارنامه اش ثبت کرد. متوسل زاده در دقیقه 11 نفتی ها را از میهمان اراکی خود پیش انداخت ولی در نیمه دوم شاگردان دلگرم با در اختیار گرفتن نبض بازی گل خورده را جبران کردند تا آبادان در خانه با دو امتیاز شیرین وداع کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی