بازدید 20398
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

چارلی چاپلین و جویندگان طلا

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 19 October 2015
فراخوان مسابقه عکس محرم و عاشورا  گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر  و یا روی عکس به صورت کامل بخوانید.

«با تو»: فراخوان مسابقه عکس محرم و عاشورا

«تابناک با تو» در نظر دارد به مناسبت سوگواری اباعبدالله الحسین و برای آشنایی با آیین و رسوم مراسم عزاداری در همه شهرها و روستاهای ایران، فراخوانی از مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و...) برگزار کند.
از جمله موضوعاتی که می تواند در این مسابقه مد نظر شما هنرمندان گرامی قرار گیرد، نماز عاشورا، کودک و محرم، مساجد، هیأت ها، عزاداری های گروهی و ...خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور در این مسابقه، می توانند عکس ها و گزارش های تصویری خود را به مدت یک هفته ارسال نمایند.






چارلی چاپلین و جویندگان طلا به روایت تصویر


سرما دلیل سرماخوردگی کودکان نیست




طرز تهیه تاس‌ کباب به

طرز تهیه تاس‌ کباب به


11 نکته تا ناخن‌هایی سالم‌تر داشته باشید

11 نکته تا ناخن‌هایی سالم‌تر داشته باشید

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی