بازدید 10402
۳

شهرام جزایری: پسرم اجازه نداد پرسپولیس را بخرم!

خیلی از سرمایه دارها به تیم های بزرگ و محبوب پایتخت علاقمند هستند. برخی از آنها هم که سر از زندان درآورده اند. از شهرام جزایری مصاحبه ای منتشر شده که در نوع خود جالب است. او گفته است: علاقه زیاد به تیم پرسپولیس دارم اما پسرم اجازه نداد این تیم را بخرم.
کد خبر: ۵۴۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 18 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، شهرام جزایری در مورد اینکه چرا برای خرید تیم پرسپولیس اقدام نکرده، توضیح داد: پسرم ایلیا نگذاشت. پسرم مخالف جدی این موضوع بود. او شدیدا طرفدار استقلال است.

این صبحت های جزایری در حالی صورت گرفت که قبلا گفته بود اصلا به خرید پرسپولیس فکر نمی کرد.
او بهمن 93 در گفت و گو با تسنیم در واکنش به خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر تقاضای وی برای خرید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به دلیل مشکلات عدیده مالی که طی دوران بازداشت برایم پیش آمده، هم اکنون در شرایط مالی مناسبی قرار ندارم.

شهرام جزایری: پسرم اجازه نداد پرسپولیس را بخرم!

وی تاکید کرد: در حال حاضر شدیداً مشغول رسیدگی به مشکلات خانواده و فرزندانم هستم و نه تنها به باشگاه پرسپولیس بلکه به هیچ بنگاه اقتصادی و غیراقتصادی دیگری فکر نمی‌کنم.

جزایری ادامه داد: از رسانه‌ها تقاضا دارم، این نوع شایعات را دامن نزنند و در این غیر این صورت مجبور به برخورد قضایی و قانونی خواهم بود.
وی گفت: البته یک پرسپولیسی 6 آتیشه هستم و ضمن احترام به هواداران باشگاه استقلال، هر جا که خبری از پرسپولیس باشد، شدیدا حمایت می‌کنم. به نظر می‌رسد افرادی که شایعه تقاضای خرید باشگاه پرسپولیس توسط مرا منتشر کردند نسبت به این موضوع اطلاع داشتند و برایشان سوءتفاهم ایجاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ما چقدر بدبختیم که حالا دزدای سرگردنه پولهای بادآوردشون رو اینطوری به رخ بقیه میکشن!
زپلشگ.
نخواستیم دزدها حامی باشند. به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی