بازدید 5349

چگونه با کودکانمان دوئل کنیم

بسیاری از کودکان ناخواسته روی مسائلی دست می گذارند که تنها چاره آن داد زدن است. این مساله به هیچ وجه خوب نیست. در حقیقت، نتیجه جیغ و داد کردن چیزی جز سردرد و اعصاب خوردی نیست.
کد خبر: ۵۳۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 13 October 2015
به جای از کوره در رفتن، با کودکتان دوئل کنید  چرا والدین کنترل خود را از دست می دهند؟

گاه تنها راه ساکت کردن بچه و اینکه به حرفتان گوش کند، داد زدن است. اما بهتر است ولوم صدای خود را پایین بیاورید و روش های بهتر و کارآمدتر را امتحان کنید.

به گزارش «تابناک با تو» این بچه های دوست داشتنی که گاهی واقعا روی اعصاب هستند، وقت هایی چیزهایی می خواهند که به هیچ وجه درست و مناسب نیستند؛ مثلا در روز برفی دوست دارند دمپایی بپوشند یا نیمه شب فیلم تماشا کنند. این درخواست ها برای والدین بسیار ناراحت کننده هستند زیرا کودک درک نمی کند و به هیچ صراطی هم مستقیم نیست. نتیجه هم این است که پدر و مادر برای متوجه کردن کودک دست آخر به داد زدن روی می آورند.

بسیاری از کودکان ناخواسته روی مسائلی دست می گذارند که تنها چاره آن داد زدن است. این مساله به هیچ وجه خوب نیست. در حقیقت، نتیجه جیغ و داد کردن چیزی جز سردرد و اعصاب خوردی نیست. والدین پس از آن نیز احساس گناه می کنند و آرزو می کنند ای کاش می توانستد طور دیگری این شرایط را مدیریت کنند.

به جای از کوره در رفتن با کودکتان دوئل کنید

ادامه دارد...

برای خواندن اخبار گوناگون و مطالب متنوع در حوزه کودکان به سرویس کودک «تابناک با تو» ـ اینجا ـ بروید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست