بازدید 8158

مصاحبه کوتاه پروین درباره خودش/ از کله پاچه تا آسانسور

کد خبر: ۵۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰ 13 October 2015

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه آیا همچنان دیزی و کله پاچه غذای مورد علاقه اش را می خورد، اظهارداشت: این جمعه دیزی نخوردم البته کمی ورزش را هم فراموش کرده بودم. وی درباره اینکه آیا بیماری قند دارد گفت: قند یک کمی داریم البته نمی شود منکر پیری شد.

وی درباره اینکه در زمان مربیگری اش در رختکن خیلی عصبی می شد، گفت: داد و بیداد نمی کردیم ولی هر مربی روش خودش را دارد.

پروین درباره اینکه می گویند وضع مالی اش خیلی خوب است اظهار داشت: ای بابا ما که چیزی نداریم.وضع مان زیاد خوب نیست و زیاد هم بد نیست. وی درباره وضعیت امروز فوتبال ما گفت:خیلی بد شده است.اوضاع جالب نیست.جوان ها از من توقع سلام دارند، ببینید فوتبال به کجا رسیده است.

مصاحبه کوتاه پروین درباره خودش/ از کله پاچه تا آسانسور

سرمربی اسبق تیم ملی درباره تساوی با عمان بیان داشت: با عمان مساوی کردیم.چطوری مساوی کردیم؟خیلی بد بازی کردیم.

وی درباره اینکه آیا هنوز از هواپیما می ترسد، گفت: بله؛ ازهواپیما می ترسم. تازگی ازآسانسور منزل هم که زیاد می شود می ترسم. من از مسولان می خواهم توجه بیشتری به پیشکسوتان داشته باشند. فقط منتظریم پیشکسوتان بمیرند ببریم دور امجدیه بگردانیم. این خوب نیست. پیشکسوت پرسپولیس گفت:جوان ها از من توقع سلام دارند، ببینید فوتبال به کجا رسیده است.

علی پروین درباره اینکه اخیرا راهی بیمارستان شده بود،عنوان کرد: یک چند روزی بود احساس کرختی داشتم. بعد این داستان هادی نوروزی رخ داد که واقعا حالم بد شد. واقعا اذیت شدم. بعد هم که رفتیم بیمارستان و چند روزی تحت نظر بودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار