بازدید 3434

سرمربی تیم ملی فوتسال به خاطر چه حاشیه ای رفت؟

سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود استعفا کرد تا فوتبال داخل سالن کشورمان دوباره وارد حاشیه شود!
کد خبر: ۵۳۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 11 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، محمد ناظم الشریعه که اخیرا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معرفی شده بود، از سمت خود کناره گیری کرد. ناظم الشریعه در نشست خبری بعد از مسابقه دوستان فوتسال ایران مقابل روسیه که به تساوی دو بر دو انجامید، اعلام کرد که از این سمت کناره گیری می کند. ناظم الشریعه اعلام کرد که دلیل کناره گیری اش حواشی و مشکلاتی است که در روند آماده سازی تیم ملی فوتسال ایجاد شده.

سرمربی تیم ملی فوتسال به خاطر حاشیه ها رفت!

سرمربی مستعفی تیم فوتسال کشورمان گفت: هیچ وقت اجازه نخواهم داد عده‌ای بیرون از فضای تیم ملی با کارهایشان زحمات بازیکنانم را هدر بدهند. من زمانی که مسئولیت تیم ملی را عهده‌دار شدم گفتم برای اینکه تیم را به جمع 4 تیم ملی را به جمع تیم‌ جام جهانی برسانم به ابزار نیازدارم که این ابزارها در اختیارم قرار نگرفت و همین مسئله هم دلیل دیگری است که از سمتم در تیم ملی فوتسال استعفا کنم.برخی ها به دنبال برکنار کردن افتخاری از ریاست کمیته فوتسال هستند که اگر زمانی افتخاری در کمیته فوتسال مسئولیت نداشته باشد اصلا در تیم ملی نمی‌مانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری