بازدید 4768

آزادی به عشق کاپیتان پر می شود، چه رایگان چه با بلیت

روز جمعه 24 مهر ماه اولین بازی رسمی سرخپوشان پس از کوچ ناگهانی کاپیتان نوروزی مقابل صبای قم برگزار می شود. هواداران پرسپولیس برای این بازی نقشه هایی در سر دارند و می خواهند طوری از تیم حمایت کنند که انگار نه انگار پرسپولیس 10 نفره شده است. حتی صحبت از استقبال 100 هزار نفری به عشق کاپیتان نوروزی است و اینکه احتمال دارد تماشای بازی رایگان اعلام شود.
کد خبر: ۵۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 11 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال رایگان شدن تماشای بازی پرسپولیس و صبا، گفت: این مسئله را پیگیری می‌کنیم و باید از طریق سازمان لیگ هم این مورد را دنبال کنیم. همه چیز در این مورد مربوط به باشگاه نیست. سازمان لیگ و پرسپولیس در این موضوع مشکل خاصی ندارند و امیدوارم در این مورد تصمیم درستی گرفته شود. چه بازی رایگان باشد و چه بلیت فروشی داشته باشد مردم پرسپولیس را دوست دارند. شما در مراسم تشییع مرحوم نوروزی دیدید که 30 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. مردم برای تماشای بازی به احترام هادی نوروزی به ورزشگاه می‌آیند. آنها حاضر هستند که بلیت بخرند و مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

آزادی به عشق کاپیتان پر می شود، چه رایگان چه با بلیت

حسین عبدی در مورد اینکه آیا به جای هادی نوروزی بازیکنی جذب می‌شود، تصریح کرد: در این موارد قوانینی هست که در این مورد به ما می‌گوید باید چه تصمیمی گرفت. در این موارد آئین نامه می‌گوید چه باید کرد. نمی‌توانیم جایگزینی برای نوروزی داشته باشیم جای او همیشه خالی است. اگر کسی را جذب کنیم به خاطر جای خالی لیست است و هیچ وقت نمی‌توانیم جای نوروزی را پر کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار