بازدید 1519

فرانسه: روسيه نبايد اهداف اشتباهي را در سوريه بزند

کد خبر: ۵۳۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 04 October 2015
همزمان با تشدید نگرانی غرب درباره حملات مسکو به مواضع گروه های شورشی میانه رو مخالف با بشار اسد ، مانوئل والس نخست وزیر فرانسه امروز یکشنبه از روسیه خواست تا حملات هوایی خود را ، به تنهایی به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه متمرکز سازد. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کیوتو ، والس که در سفر به ژاپن با خبرنگاران سخن می گفت ،‌ با اشاره به اظهارات روز جمعه فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در دیدار با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود در پاریس اعلام کرد.

اولاند پیشتر گفته بود در دیدار با پوتین به وی یادآور شده است که این حملات باید تنها و تنها مواضع داعش را هدف قرار دهد . 

مانوئل والس همچنین از روسیه خواست تا از جان غیر نظامیان سوری مراقبت کند . 

وی با اشاره به حمایت پاریس از انتقال سیاسی قدرت در سوریه بدون حضور بشار اسد گفت:‌ « ما نمی توانیم به غیر نظامیان حمله کنیم... رژیم بشار اسد همچنان غیر نظامیان را با ریختن بمب های بشکه ای و تسلیحات شیمیایی هدف حملات قرار می دهد و این غیر قابل تحمل است. »‌

مسکو این هفته آنچه را که می گوید مواضع داعش در سوریه بوده است هدف حمله قرار داد ولی دولت های غربی بر این باورند روسیه از این حملات بر ضد تروریست ها به عنوان بهانه ای برای تضعیف مخالفان بشار اسد استفاده می کند . 

با این همه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در تازه ترین حملات هوایی جنگنده های این کشور تاسیسات داعش را برای تولید مواد منفجره در استان ادلب در شمال غرب سوریه به طور کامل نابود کرده است. 

والس روز یکشنبه برای شرکت در یک کنفرانس علمی در کیوتو عازم ژاپن شده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی