بازدید 257768

به کانال رسمی اخبار «تابناک» در تلگرام بپیوندید

تحولات در دنیای تکنولوژی به سرعت رقم میخورد و در این میان ابزارهای جدید فرصت های بهتری در راستای بهره وری و همگام بودن با تحولات روز در اختیار قرار میدهد. شبکه های اجتماعی امروز به عنوان اصلی ترین نقاط ارتباطات جمعی مد نظر هستند و در این میان سرعت انتقال اخبار، رویداد ها و مسائل اجتماعی به واسطه این شبکه ها تا حد زیادی افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۳۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 11 October 2015
تحولات در دنیای تکنولوژی به سرعت رقم میخورد و در این میان ابزارهای جدید فرصت های بهتری در راستای بهره وری و همگام بودن با تحولات روز در اختیار قرار میدهد. شبکه های اجتماعی امروز به عنوان اصلی ترین نقاط ارتباطات جمعی مد نظر هستند و در این میان سرعت انتقال اخبار، رویداد ها و مسائل اجتماعی به واسطه این شبکه ها تا حد زیادی افزایش یافته است.

به گزارش «تابناک» امکانات جدید پیام رسان تلگرام و هوشمندی مدیران این سامانه منجر به آن شده است که به تدریج «تلگرام» تبدیل به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان در سطح جهانی شده و در میان کاربران فارسی زبان داخل و خارج از کشور نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار شود.

این امکانات جدید در کنار امنیت اطلاعات که مدیران این شبکه اجتماعی موبایل مدعی آن هستند، فرصت هایی جدید برای خلق خلاقیت به ویژه برای رسانه های خبری ایجاد کرده است تا مخاطبان و کاربران به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن به اخبار، رویداد ها و تحلیل های مرتبط با آنها دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس «تابناک» اقدام به بهره برداری از امکان جدید در نرم افزار «تلگرام» با نام «کانال» یا Channel کرده است تا به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان، اهم اخبار و رویداد های مهم را در اختیار کاربران و مخاطبان همیشه همراه خود قرار دهد.

در کانال تابناک در نرم افزار تلگرام قرار است محتوای خبری از وب سایت تابناک در کنار مهمترین موضوعات روز از سایر رسانه ها و شبکه های اجتماعی در قالب ها و فرمت های جدید به مخاطبان عرضه شود. رصد مداوم اخبار، نقل رویدادهای مهم از شبکه های بزرگ اجتماعی، باز نشر مطالب و محتوای خبری از رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی و رسانه های غیر فارسی زبان به همراه محتوای چند رسانه ای نظیر عکس و ویدئو مواد اصلی کانال «تابناک» در نرم افزار تلگرام را تشکیل میدهند.

در این میان نکته ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، حجم و میزان انتشار مطالب در این کانال میباشد که بر این اساس، این شاخص به گونه ای مد نظر قرار گرفته است که ضمن آگاهی مخاطبان از مهمترین تحولات و اخبار روز و باز نشر مطالب جذاب از سایر رسانه ها، کمترین میزان پیام در طول روز با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.

لازم به ذکر است که در طی روزهای گذشته تعدادی از کانال های مشابه در نرم افزار تلگرام با نام «تابناک» و عناوین مشابه راه اندازی شده است که هیچ کدام از آنها ارتباطی با وب سایت خبری و تحلیلی «تابناک» نداشته و «تابناک» هیچ گونه مسئولیتی در مورد محتوای منتشر شده در این کانال ها ندارد.

تنها کانال رسمی تابناک در تلگرام از طریق لینک زیر قابل دسترسی است و سایر کانالها با اسامی مشابه هیچ ارتباطی با کانال رسمی «تابناک» ندارند.

برای پیوستن به کانال رسمی «تابناک» در تلگرام میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnak_ir



برای بروز رسانی میتوانید با توجه به سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود از لینک های زیر استفاده کنید. 

برای اندروید :

لینک گوگل پلی :
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger

لینک کافه بازار :
https://cafebazaar.ir/app/org.telegram.messenger/?l=fa

برای iOS :
https://itunes.apple.com/app/telegram-messenger/id686449807

برای ویندوزفون :
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/telegram-messenger/9wzdncrdzhs0


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل