بازدید 34537

اشتباه رسانه‌ای در انتشار فیلم پسر شاه سعودی

این فیلم، سه سال پیش با عنوان «عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا» در سایت یوتیوب نشر پیدا کرده بود.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 26 September 2015
برخی رسانه ها در انتشار فیلمی با مضمون رمی جمرات به وسیله پسر شاه عربستان مرتکب اشتباه شدند.

به گزارش ابنا، شتابزدگی برخی از رسانه های ایرانی منجر به نشر فیلم کذبی در خصوص فاجعه دردناک منا شد.برخی از رسانه های داخلی و برون مرزی، ویدئویی را با عنوان "عبور کاروان پسر پادشاه عربستان از منا پیش از حادثه مرگبار مرگ حجاج" منتشر کردند.

اما این فیلم، سه سال پیش با عنوان «عبور کاروان امیر خالد فیصل امیر منطقه مکه از منا» در سایت یوتیوب نشر پیدا کرده بود.

گرچه حاکمان آل سعود مقصر اول حادثه مرگبار منا و کشته شدن هزاران حاجی در این منطقه هستند، اما انتشار تصاویر و ویدئوهایی که براحتی امکان تکذیب آنها وجود دارد، سبب بی اعتباری رسانه های کشورمان و تبلیغات سوء وهابیت می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۲۰
حالا گفتند همه چيز,رو تکذيب کنيد... کاري به اين تصاوير نداريم اما شاهدان عيني اين خبر را يک حقيقت ميدانند چون ديده اند... براي اينکه گفتند مقامات عربستان را مقصر,ندانيد همه را تکذيب کرديد... واقعا که .. چه رسانه ي خوبي هستي شما که حقيقت را کتمان ميکنيد
نگفتيد اشتباه سهوي بوده يا عمدي .
فعلا مسئولین اونقدر هول هستند که همه چیو به آل سعود نسبت میدن!... یکی نمیپرسه چرا بیشتر فوت شدگان ایرانی هستند ؟ آیا این همه هیاهو برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری مسئولین کاروانها و حج و زیارت نیست؟!!!
من اولین بار تو سایت فارس دیدم بخدا
ولش کن. کلیپ کار خودشو کرد حالا بیان هی تکذیب کنن
جدی نگیر
این شیعه بازی و سنی بازی پدر منطقه رو درآورده.
خود تابناك هم يك متن با شش پرده فيلم ديروز نمايش داديد كه اين فيلم كذايي عامل مرگ مسلمانان دانسته بوديد . بهتره از دولت عربستان عذرخواهي كنيد. اشتباه را همه ميكنيم ولي دلجويي و عذرخواهي از جوانمردي است.
لعنت الله علی آل سعود بشمار
ما در کل ملت جو زده ای هستیم، صدا و سیما با اون عظمتش اول تحقیق نکرد، رفت همينجوری فیلم رو گذاشت کنداکتور پخش، بعدش هم دیروز توی راهپیمایی علنی به رژیم آل سعود توی خیابان فحش و ناسزا میگفتند، اگر در تلافی خدای ناکرده اونها هم بیایند به سران کشور ما یا مقدسات ما توهین کنند چطوری میخواهید جمعش کنید؟؟؟؟؟؟ جالبه که صدا و سیما هم چندبار صحنه ی بد و بی راه گفتن رو به رژیم آل سعود پخش کرد، بالاخره اونها هم این چیزها رو به مردمشان نشان میدهند و جو بر علیه ایران درست میکنند، هیچوقت به رفتارهای خودمان در سطح ملی توجه نکرده ایم که بازخورد این رفتار ما آیا هزینه ای برای مملکت و اعتقادات ما دارد یا خیر، همیشه اول اقدام کرده ایم بعد کاسه ی چه کنم دست مردم داده ايم.
خود شما هم این فیلم پخش کردید.
این فیلم دیروز بعد از اخبار ساعت 14 توسط شبکه اول سیما پخش شد..سیما هم جزء برخی رسانه ها محسوب میشه؟
منظورت از بعضی رسانه ها صدا و سیما بوده تابناک درسته ؟!
رسانه های ایرانی اعتبار هم دارند؟ (غیر از تابناک و عصر ایران)
الان یکی به من بگه کی مسول این بی آبرویی و تشویش اذهان است؟ بعدشم یکی به من بگه مقامات عربستان مسول حرفی نیست سهم مسولیت مقامات خودمان چه قدر است؟ آیا همین که سوار جو رسانه ایی شدند و بقیه را مسول می کنند یعنی تمام. مسولیت اونا چی می شه؟
چشم رسانه ملی! روشن
مشکلی نیست برا روشن روشن مطلب سعودیها لطف کنن قیلم دوربینهایی که در منا تعبیه شده است را در اختیار مقامات بین المللی قرار دهند اگر به ایرانیها شک دارند .
تابنك خودتم كه منتشر كرده بودي قربانت
نشراکاذیب توسط رسانه ملی .سیاسی کردن این رخدادکه براحتی می تواندتوسط افرادحجاج صورت گرفته باشد یک فرافکنی است
بهتر است رسانه ها واقعا در خبر دقيق باشند! نيازي نيست خبر با عجله توليد بشه! دقت خبر و صحت آن بسيار مهمه! نبايد كاري كنيم كه ديگران از ما با قضاوت ناصحيح و سطحي نگري ياد كنند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار