بازدید 2215

وضعیت کشاورزان بغرنج است

کد خبر: ۵۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 23 September 2015
نماینده مردم اسدآباد در مجلس، با انتقاد از برخی سیاست های ناکارآمد دولت که به نابودی تولید ملی منجر شده است، گفت: واردات بیش از نیاز شکر به کشور به سرباز زدن کارخانه ها از تحویل چغندر و ناامیدی کشاورزان منجر شده است.

بهروزنعمتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از برخی سیاست‌های ناکارآمد دولت که به نابودی تولید ملی منجر شده است،گفت: بی توجهی دولت به تولیدات ملی تنها به تاخیر دراعلام خرید تضمینی و تعلل در پرداخت مطالبات کشاورزان محدود نشده و به تازگی با لحاظ کردن میزانی مشخصی ازمحصولات هر استان، مابقی ماحصل کشاورزان روی دستشان باقی می ماند.

کشاورزان باید اطمینان کافی از بازار محصول تولیدی خود داشته باشند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشاورزان باید اطمینان کافی از بازار محصول تولیدی خود داشته باشند تا بتوانند نسبت به تولید محصول اقدام کنند، تصریح کرد: درحال حاضر نبود اطمینان کافی از خرید تضمینی محصولات کشاورزی و همچنین تعلل در پرداخت مطالبات کشاورزان جو بی اعتمادی در بین تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه درحال حاضر درنظرگرفتن میزان مشخصی برای تحویل تولیدات کشاورزی هر استان نگرانی‌های بی شماری را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در حالی که برخی از تولیدات کشاورزان رو به نابودی است،شاهد واردات همان محصول به کشور هستیم که این با هیچ منطقی همخوانی ندارد.

 

دولت برنامه جامعی برای حمایت از تولید ملی داشته باشد

وی ادامه داد: درحال حاضر واردات شکر به کشور بیش از نیاز داخل بوده به گونه‌ای که شاهد ممانعت کارخانجات از تحویل چغندر و ناامیدی کشاورزان هستیم.

نعمتی با تاکید براینکه وزارت جهاد کشاورزی باید برنامه جامعی برای حمایت از تولید ملی در پیش بگیرد، گفت:ادامه روند فعلی تنها به نفع کشورهای دیگر به علت رشد واردات خواهد بود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآورشد:جو بی‌اعتمادی حاکم بر قشر کشاورز تبعات بسیاری برای کشور و عدم تحقق اقتصاد مقاومتی را درپی خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی