بازدید 5447

اظهارات حجت‌الله ایوبی درباره‌ی اسکار

حجت‌الله ایوبی درباره‌ی اجرایی شدن طرح «سلام سینما» و آخرین وضعیت معرفی نماینده ایران برای معرفی به اسکار نکاتی را مطرح کرد.
کد خبر: ۵۳۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 08 September 2015
حجت‌الله ایوبی درباره‌ی اجرایی شدن طرح «سلام سینما» و آخرین وضعیت معرفی نماینده ایران برای معرفی به اسکار نکاتی را مطرح کرد.

رئیس سازمان سینمایی در گفت‌وگوی با ایسنا در حاشیه مراسمی که صبح امروز 17 شهریور ماه در وزارت ارشاد برگزار می‌شد در پاسخ به اینکه آیا در روز ملی سینما طرح رایگان یا نیم‌بها کردن بلیت سینما اجرایی خواهد شد، گفت: نظر به رونق گیشه‌ی سینماها در این روزها و اینکه سینما‌داران چندان موافق اجرای این طرح نیستند‌ و از طرفی با توجه به نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» که فیلم خاصی است، امسال پروژه‌ای در رابطه با رایگان کردن بلیت نداریم.

او در عین حال گفت: از طرف دیگر روزهای سه‌شنبه‌ی هر هفته بلیت سینماها نیم بهاست و انجام این کار در روز سینما محلی از اعراب ندارد.

ایوبی درباره‌ی آخرین وضعیت معرفی نماینده‌ی سینمای ایران در اسکار (اخرین فرصت مهر ماه) گفت: ساز و کار این امر هنوز شروع نشده و با توجه به اینکه هنوز برای معرفی نماینده وقت داریم، قطعاً در این زمینه جای نگرانی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست