بازدید 31532

قرعه کشی هف هشتاد(#780*) برگزار شد

کد خبر: ۵۲۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 20 August 2015
قرعه کشی خودرو سانتافه،جایزه ویژههف هشتاد(#780*)،روز پنج شنبه 22 مرداد دربرنامه خندوانه در شبکه نسیم برگزار شد.

این مراسم قرعه کشی، با حضور ناظر صداوسیما و توسط رامبد جوان مجری خندوانهانجامگرفت و برنده خوش شانس سانتافه(جنابآقای مهدی سحر خیزاز اندیشه کرج با شماره تماس  6367***0935) مشخص شد کهپس از طی مراحل قانونیاین خودرودر تاریخ 26 مرداد تحویل ایشان گردید.

همچنین در تاریخ25 مرداد قرعه کشی یک دستگاه خودرو تیبا توسط سامانه #780* صورت پذیرفت و به صورت مستقیم از سایت این سامانه(www.780.ir) پخش گردید. برنده این خودرو آقای اسماعیل حسن زاده 4076***0935 از بهشهر مازندران می باشد.

به اطلاع می رساند به دلیل استقبال گسترده از قرعه کشی سانتافه و تیبا،کلیه مشترکین تلفن همراه می توانند با انجامتراکنش(خرید شارژ، پرداخت قبض، دریافت موجودی کارت بانکی) از طریق سامانه #780* در قرعه کشی 5 دستگاه خودرو تیبا، که قرار است به مناسب ولادت امام رضا در تاریخ 4شهریور 1394قرعه کشی شود، شرکت نمایند.لازم به ذکر استکدهای شانس قرعه کشی سانتافه به قرعه کشی جدید انتقال یافته وکاربران می توانند با انجام هر تراکنش جدید، 2 شانس در قرعه کشی تیبا کسب کنند.

برای استفاده از سامانه پرداخت موبایلی #780* فقط نیاز به رمز دوم(اینترنتی) کارت بانکی است.افراد می بایستی برای دریافت رمز دوم(اینترنتی) به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه نموده و گزینه تغییر رمز را انتخاب و رمز دوم خود را تعیین کنند.






تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی