بازدید 3155
۱
یا اعلام رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس؛

برانکو در کمیته فنی مواخذه می شود

آمار پرسپولیس اصلاً خوب نیست. کمیته فنی باشگاه پس از هر بازی فیلم بازی را بررسی و آنالیز می‌کند بنابراین حتماً از برانکو می‌خواهیم تا با حضور در کمیته فنی پاسخگو باشد
کد خبر: ۵۲۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 14 August 2015

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص استفاده برانکو از برخی بازیکنان تیم همچون خالقی‌فر در پست غیرتخصصی‌اش و ناراحتی برخی از بازیکنان آماده تیم از نیمکت‌نشینی گفت: این انتخاب‌ها به تصمیمات خود برانکو مربوط است. مطمئن باشید خود او بیشتر از همه دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد.

جعفرکاشانی در خصوص هشت گل‌خورده پرسپولیس در سه بازی اخیر و اینکه فقط یک امتیاز کسب کرده ، تأکید کرد: آمار پرسپولیس اصلاً خوب نیست. کمیته فنی باشگاه پس از هر بازی فیلم بازی را بررسی و آنالیز می‌کند و بازی با سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین حتماً از برانکو می‌خواهیم تا با حضور در کمیته فنی پاسخگو باشد.

وی در مورد اظهارنظر برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه پرسپولیس باید برخی از بازیکنان باتجربه مانند محمد نوری را حفظ و یا سیدجلال حسینی را جذب می‌کرد، گفت: وقتی شرایط برای حفظ بازیکنانی مانند نوری مهیا نبود، چه باید می‌کردیم؟ ضمن اینکه نقل‌وانتقالات تیم کاملاً براساس نظرات برانکو انجام شد. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ می خواهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما بیجا کردید که تمام نقل و انتقالات تیم با نظر برانکو بود.لیست واقعی برانکو این بود؟ شما که نمیتونستید بازیکن تیم خودتون راضی کنید.شما که نمیتونستید همتون باهم هم عقیده باشید و اسپانسر انتخاب کنید و باهم اختلاف نداشته باشید خیلی بیجا میکردید مسولیت قبول کنید و تند تند بگید پرسپولیس باشگاه نیست و فقط یه تیمه. خوب تو باشگاهش کن و فقط شعار نده. وای از روزی که صبر ما هوادارها تموم بشه اون موقع مطمین باش نمیتونید اینقدر راحت بشینید و فقط حرف بیخودی بزنید.همتون از اون بالا تا اخرین نفر بد میبینید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست