بازدید 5452

پرونده پدیده و میزان به صحن می آید

کد خبر: ۵۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 14 August 2015
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس از آمادگی سه سرمایه گذار برای خرید موسسه میزان خبر داد.

موسی الرضا ثروتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سپرده گذاران و سهامداران موسسه میزان و پدیده شاندیز، افزود: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده، نشستی با رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد که بر اساس آن مقرر گردید گزارش این نشست ها به صحن آمده و بررسی شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر این اساس نشستی را با دادستان کل و وزیر کشور نیز برگزار شد که در ادامه این نشست نیز جلسه ای را با  معاون اقتصادی وزیر کشور و سه سرمایه گذار برگزار کردیم که این سه سرمایه گذار عنوان کردند که در صورت مجوز بانک مرکزی 3 هزار میلیارد تومان وارد کرده و کل موسسه میزان را خریداری خواهد کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی رسیدگی به وضعیت موسسه میزان را به وزیر کشور سپرده است، تصریح کرد: وزیر کشور نیز از رئیس کل بانک مرکزی درخواست کرده تا به این معضل رسیدگی کند.

وی یادآور شد: رسیدگی به وضعیت پدیده شاندیز نیز در حال رسیدگی است که اکنون مصوبات ستاد تدابیر استانداری کل کشور منتظر امضای رئیس جمهور است و بعد از این امضا مصوبات اجرایی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها