بازدید 5219
۲

نظرجالب تاج درباره داوری بازی سپاهان - پرسپولیس

تاج که سابقا ریاست کمیته داوران را هم عهده دار بوده بعد از اعتراض پرسپولیسی ها به قضاوت بازی مقابل سپاهان، حاضر به دفاع از عملکرد زرگر نشد و گفت: این داوری مورد اعتراض جدی هواداران بود.
کد خبر: ۵۲۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 14 August 2015

 رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه بازی سپاهان و پرسپولیس را در اصفهان دیده یا نه و نظرش در مورد قضاوت این مسابقه که بحث های زیادی داشت،چیست؟ گفت: "من اصفهان نبودم و این مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا کردم و در مورد بحث داوری هم بارها گفته‌ام که مسایل داوری به سازمان لیگ ارتباطی پیدا نمی‌کند و مسوولان کمیته و دپارتمان داوری خودشان داوری‌ها را چیدمان می‌کنند و خودشان نیز پاسخگوی مسایل داوری خواهند بود. من اظهار نظری در مورد داوری انجام شده در بازی پرسپولیس و سپاهان ندارم، هرچند این داوری مورد اعتراض جدی هواداران بود."

مهدی تاج در مورد اینکه چرا شورای تامین خوزستان با تغییر زمان دربی خوزستان مخالفت کرده به فارس گفت: "به نظرم اگر این مسابقه ساعت 20 و 30 دقیقه امشب برگزار شود خیلی خوب است زیرا از شدت گرمای هوا کم می‌شود و بازیکنان و تماشاگران در رفاه بیشتری قرار می‌گیرند و علت مخالفت با تغییر زمان این بازی را نمی‌دانم. شب گذشته نیز با استاندار محترم خوزستان در این مورد صحبت کردم و ایشان گفتند که جمعه در این مورد تصمیم گیری می‌شود."


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا من با اطمینان از شناختی که من از ایشانو خانوادش در سمنان دارم می گم ایشون استقلالیه دو آتشه هست. از اونایی که با شکست اسقلال تو خونش گریه میکنه. من اینو دقیقا از کسی که کاملا ایشونو میشناسه شنیدم. بعد شما از این توقع قضاوت عادلانه دارین؟!!!!!
کجای نظرش جالب بود؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی