بازدید 3757

مخالفت مجلس با واردات موتورسیکلت

کد خبر: ۵۱۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 25 July 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر اینکه واردات موتور سیکلت به کشور زمینه خروج ارز برای کالای غیر ضروری را فراهم می کند، گفت: ورود موتور سیکلت به کشور علاوه بر به مخاطره انداختن ایمنی جامعه آلودگی هوا را نیز منجر می شود.

مویدحسینی صدر درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید براینکه مجلس مخالف واردات موتور سیکلت به کشور است،گفت: واردات موتورسیکلت به علت مخاطرات و تبعات منفی که به همراه دارد کار عقلانی نیست.

 

افزایش عوارض واردات موتورسیکلت به کاهش تمایل برای واردات آن منجر می شود

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش عوارض واردات موتورسیکلت به کاهش تمایل برای واردات آن منجر می شود، افزود: درحالی که موتورسازی های داخلی مشکل فروش تولیدات خود را دارند برخی مسئولان از واردات کالاهایی که مشابه آن ها در داخل تولید می شود سخن می گویند که این مغایر با حمایت از تولید ملی و نیل به اقتصاد مقاومتی است.

 

موتورسیکلت ایمنی جامعه را مختل می کند

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید بر اینکه موتورسیکلت وسیله ضروری نیست و حیف است که ارز از کشور برای وسیله حمل و نقلی که تنها به آلودگی هوا منجر می شود خارج شود، تصریح کرد: موتورسیکلت ایمنی جامعه را مختل می کند از این رو باید مسئولان در واردات این وسیله نقلیه تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: بنده به هیچ وجه موافق خرید و واردات موتورهای سنگین نیستم و موتورهای سبک نیز که در داخل تولید می شود و نیازی به خروج ارز به این واسطه نیست.

حسینی صدر با تاکید براینکه واردات موتورسیکلت کار عاقلانه ای نبوده و به ضرر کشور است،تصریح کرد: دولت باید ارز کشور را صرف واردات محصول و وسیله ای کند که در داخل امکان تولید آن نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امکان بررسی موضوع واردات موتور سیکلت با حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم