بازدید 2546

برنامه پیش فصل رئال مادرید اعلام شد

باشگاه رئال مادرید در پیش فصل به سه قاره سفر خواهد کرد و در دو تورنمنت به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۵۰۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 10 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید که در فصل 15-2014 با مربیگری کارلو آنچلوتی برخلاف فصل گذشته موفق ظاهر نشد و در کسب جام ناکام ماند، پس از گذشت تقریباً یک هفته از معرفی رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید خود، برنامه پیش فصل کهکشانی‌ها را اعلام کرد.
 براین اساس کهکشانی‌ها در این مدت در سه قاره اردوی خود را برپا و بازی‌هایی را انجام می‌دهند.

مقصد اول سفیدپوشان مادرید شهر  ملبورن استرالیا در قاره اقیانوسیه خواهد بود، جایی که آنها اردوی خود را به منظور حضور در مسابقات جام  قهرمانان بین‌المللی برپا خواهند کرد. آنها در تاریخ 18 جولای (27 تیر) ساعت 19 به وقت محلی با رم ایتالیا روبه‌رو می‌شوند و پس از آن در تاریخ 24 جولای (2 مرداد) ساعت 20 به وقت محلی با منچسترسیتی انگلیس به رقابت خواهند پرداخت. هر دو بازی در ورزشگاه ملبورن کریکت گراند برگزار می‌شود.

شاگردان رافائل بنیتس پس از استرالیا راهی چین در قاره آسیا می‌شوند تا دو بازی دیگر خود در مسابقات جام  قهرمانان بین‌المللی را در این کشور برگزار کنند. نخستین بازی مادریدی‌ها در چین برابر اینتر ایتالیا خواهد بود که در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) در ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاه تیانهه در گوانگژو انجام می‌شود. رئال مادرید که پس از چهار سال بار دیگر به چین سفر خواهد کرد سه روز پس از بازی با اینتر این بار از ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاه شانگهای به مصاف میلان، دیگر تیم ایتالیایی می‌رود.

نایب قهرمان اسپانیا در گام آخر و در بازگشت به اروپا، در جام معتبر آئودی کاپ در مونیخ آلمان شرکت خواهد کرد. رئالی‌ها در تاریخ 4 آگوست (13 مرداد) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به دیدار تاتنهام انگلیس می‌روند و در صورت پیروزی روز بعد از این مسابقه به دیدار برنده بازی بایرن مونیخ آلمان و میلان ایتالیا می‌روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی